Windows 8.1 mi Windows 7 mi?
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Windows 8.1 mi Windows 7 mi?
Kullanım olarak ihtiyaçlara cevap verme olarak değerlendirmeniz nedir Windows 7 mi Yoksa Windows 8.1 mi? Windows 8.1 başarılı mı Yoksa Vistada ki gibi başarız bir deneyim mi? Görüşlerinizi alabilir miyim?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: Windows 8.1 mi Windows 7 mi?
Windows 8.1 in avantajları yok değil , en basitinden Aynı bilgisayarda birden fazla kullanıcılar için yetki karmaşası sorunu yok , o ndenle ben hem windows 7 hemde windows 8 kullanıyorum , windows 8 de 2 hesap var biri 8 yaşındaki yeğenimin , ve Laptopu ona bırakıp gidiyorum (kısıtlı bir kullanıcı hesabı) , windows 7 de aynı uygulamayı yaptığımda her defasında tekrar yetki verdirtiyordu yani BUG var (ki ben original windows 7 kullanırım) birde windows 8 de başlat butonunu geri getirip o salak metro arayüzü denen Microsoftun birilerine birşey satma çabasından başka hiçbir halta yaramayan telefon arayüzünü de def ettinmi (aşağıdaki tavsiyemdir)
http://www.iobit.com/iobitstartmenu8.php
gayette kullanılır neden kullanılmasın , hem iş sadece bukadarlada bitmiyor DirectX 11.1 ve üzeri sürümleri Windows 7 desteklemez , Ki oyunlarda görüntü kalitesini birebir etkiler ... demeye çalıştığım Windows 8 ve 8.1 görüntü kalitesi olarak Windows 7 den biraz öndedir.
Ayrıca bakınız:
viewtopic.php?p=428004#p428004
http://www.iobit.com/iobitstartmenu8.php
gayette kullanılır neden kullanılmasın , hem iş sadece bukadarlada bitmiyor DirectX 11.1 ve üzeri sürümleri Windows 7 desteklemez , Ki oyunlarda görüntü kalitesini birebir etkiler ... demeye çalıştığım Windows 8 ve 8.1 görüntü kalitesi olarak Windows 7 den biraz öndedir.
Ayrıca bakınız:
viewtopic.php?p=428004#p428004
