Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Cep telefonlarıyla ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen loveme »

Ben en son olarak samsung galaxy s3 mini ya da htc desire x hangisi almalıyım ve nereden fiyatları da uçuk geliyor bana biraz...

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen Mendenn »

Telefon almadan özelliklerini kıyasla. RAm, CPU (işlemci), Dahili hafızası ... gibi. Sonrada google cihazın kullanıcı şikayetlerini araştır derim.
Galaxy S3 mini alıncaya kadar, maddi durumun iyiyse bence Galaxy note book 2 al derim.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen loveme »

İstanbuldayım.istanbulda media markt bana çok pahalı geldi.Başka saturn ya da forum istanbul aklıma geliyor.Fiyatları çok farkediyor.700 e 849-990 vs bir sürü fiyatları var.En uygun nereyi gezmeliyim ve nereden almam daha sağlıklı olur.
İstanbul bilişim aklıma geliyor...Çok uygun bir fiyat arıyorum...
Galaxy s3 mini düşünüyorum.note book 2 henüz çok yeni ve fiyatı benim için çok uçuk şuan için...Alışmam ve özelliklerini kullanmam çok zaman alır...
Benim istediğim iyi bir ses,görüntü ve kullanımı kolay olması...
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen velociraptor »

http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-u ... 61448.html
üstte en ucuz online nerelerde satıldığı var
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen Mendenn »

Kardeşim Galaxy note 2 tanıtım videosu izlemiş. orda galaxy s3 için ram in bazen yetersiz geldi, cihazda donma yaptığında bahsetmiş. Tabi bu durum Galaxy S3 mini geçerli onu bilmiyorum. Donma sorunu olanlar hangi temayı kullanıyor onu araştırmak lazım. Hangi cihazı alırsan al, tam verim almak istiyorsan, tema kullanırken cihazı fazla zorlamayan tema seçmeye özen göster.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen loveme »

note 2 yide incelemedim.O da güzeldi ama çok pahallı acaba almanyadan getirtsem daha mı uygun olur?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen Mendenn »

olabilir ama Gümrükten geçerken passaporta işletiyorsun gene o sırada vergisini veriyorsun. belki 100- 200 TL aşağıya alırsın ama Yurtdışındaki garanti burda işlemiyor haberin olsun...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen velociraptor »

İlaveten burada kullanabilmen için yurtdışına çıkmış birinin pasaportu gerekiyor ki onun üzerine işlensin , öyle aldım kullanayım olmuyor birde 100 TL kayıt parası veriyorsun , haa birde çift sim kart ise sadece birini açıyor Beyinsizler , nerden mi biliyorum bendeki çift sim kart ve bu dediklerim başıma geldi , kısacası AKP yurt dışından telefon gelmesin diye elinden geleni ardına koymadı
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

S3 mini tesadufen dun bir arkadasta vardi. Biraz kurcalama firsatim oldu. Bana biraz yavas gibi geldi ama bendeki S3 ye gore. Baska telefon kullanipta S3 mini deneseydim belkide bu kaniya varmazdim.
Ama oncelikle telefon alirken telefondan neler beklediginizi bilmeniz gerekir. Kamerasimi cok iyi olsun, isletim sistemi guncel ve kullanislimi olsun, cok oyunmu oynayacaksiniz. Yada sadece maillerime bakayim aradada internete girerim diyorsaniz uygun telefonlar var. Benim nacizane tavsiyem Samsung marka almaniz. Hem teknik servis hemde guncellik acisindan memnun kalirsiniz.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen loveme »

Benim beklediğim sms-görüşme ve arada internete girme.

yurt dışından telefon getirmek karlı değil o zaman.Gelen telefonlarda içeriği değiştirilip kırdırılabiliyor bu ime olsun,sim olsun.
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen velociraptor »

Evet bazı modeller kırdırılabiliyor ama bazıların hiçbirşey yapamıyorlar , ama hangileri bilemiyorum
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Yurt disindan telefon getirtmek onceden daha avantajli idi. Ama guya piyasayi canli tutmak icin 100 TL. kayit parasi olayini cikarttilar. Sanki onun yolunu bulamadilar. Isleri gucleri dalavere. Milyonlarca gurbetci yazin izine gidiyor neymis kayit ettirmek lazimmis. Soygunculuk yapiyoruz demenin kanuncasi herhalde. S3 mini , Galaxy Advance gibi telefonlar isinizi gorecektir.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorma ben allahtan sadece 5 TL verdim , kaydolduktan 1 ay sonra 100 TL almaya başlamışlar , inanın şu ülkede yaşayanların 3-5 sene yurt dışında yaşamasını çok isterdim , sebebi de ; insana verilen değeri görüp öğrenmeleri için
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen loveme »

Ben uygun bir fiyata bir yerde buldum.akakce sitesinde ancak fiyatı uygun olunca şüphe ediyorum 764 tl civarı orjinal telefon olup olmadığını nasıl anlarım.
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Dokunmatik olarak hangi cep telefonunu önerirsiniz

Mesaj gönderen velociraptor »

Online alışverişlerde ürün eline geçmeden neyin ne olduğunu bilemezssin , herzaman bir risk vardır karar senin
Cevapla