monütör mü tv mi

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

monütör mü tv mi

Mesaj gönderen sevilaycali »

masa üstü için bir monütör almak istedik, almışken iyi bir şey olsun dedik 22" civarı bir şey düşünüyoruz, ancak satıcı bize yeni tip led televizyonların da pc ye bağlandığını söyledi, hem tv hem monütör olarak kullanılabileceğini daha anlamlı olur dedi.

şimdi monütör ile tv arasında ne fark var?

birde bilgisayar için en kaliteli görüntüyü hangisi verir.(aynı çözünürlük aynı boyut)

bildiğiniz karşılaştırma testi falan varmı avantajları veren

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: monütör mü tv mi

Mesaj gönderen velociraptor »

monitör tv hakkinda duyduklkarım dişinda söyleyebileceğim fazla birşey yok kullananların görüşleri aşağıda
http://www.teknotv.net/televizyonlar/en ... d-lcd.html
test bulursam paylaşacağım
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Re: monütör mü tv mi

Mesaj gönderen burak_dalkir »

yeni nesil tv lerin hepsi bilgisayara bağlanabiliyor. en kötü ihtimalle hdmi bağlantısıyla hem sesi hem görüntüyü aktarabiliyoruz. bilgisayarın desteklediği ölçücde çözünürlükte son derece iyi gelebiliyor diyebilirim. ama gerçekten büyük bir ekran düşünürseniz 32" ve sonrası sizin için görüntüyü çok bozacaktır, bozmaz ise görüntüyü büyüteceğinden filmleri istediğiniz ölçüde seyredemeyeceksiniz yanni zevk alamayacaksınız. örneğin bir youtube a girdiğinizde görüntü kalitesi o kadar kötü görünecek ki belkide hayatınız boyunca bir daha youtube kullanmayacaksınız. tavsiyem tv yi ve monitoru ayrı almanız. birebir denemiş biri olarak söylüyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: monütör mü tv mi

Mesaj gönderen velociraptor »

elbetteki son yıllarda bunun önüne geçmek için youtube de birşeyler yapmadı değil mesela bazı videolarda HD desteği var , keşke hepsinde olsa :)
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Re: monütör mü tv mi

Mesaj gönderen burak_dalkir »

maalesef yok.ama hd destegi olsa bile düşündüğün kadar çözünürlükte vermediğinden yine bilgisayar çıkışından güzel bir görüntü elde edemiyorsun.şuanda evimde ekranda bilgisayarımı kullanıyorum.
dean
Byte2
Byte2
Mesajlar: 68
Kayıt: 29 Ağu 2010, 09:41

Re: monütör mü tv mi

Mesaj gönderen dean »

ben aoc nin 3d bir monitorünü aldım. hdmı - dvı - d sub girişleri var.hdmı girişine uydu alıcıyı , dvı girişinede pc yi bağladım çok memnunum.ayrıca monitörde 3d çeviricide mevcut tavsiye ederim.(AOC e2352 Phz)300 ytl
Cevapla