masa üstü için bir monütör almak istedik, almışken iyi bir şey olsun dedik 22" civarı bir şey düşünüyoruz, ancak satıcı bize yeni tip led televizyonların da pc ye bağlandığını söyledi, hem tv hem monütör olarak kullanılabileceğini daha anlamlı olur dedi.
şimdi monütör ile tv arasında ne fark var?
birde bilgisayar için en kaliteli görüntüyü hangisi verir.(aynı çözünürlük aynı boyut)
bildiğiniz karşılaştırma testi falan varmı avantajları veren
teşekkürler
monütör mü tv mi
- sevilaycali
- Kilobyte2

- Mesajlar: 354
- Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: monütör mü tv mi
monitör tv hakkinda duyduklkarım dişinda söyleyebileceğim fazla birşey yok kullananların görüşleri aşağıda
http://www.teknotv.net/televizyonlar/en ... d-lcd.html
test bulursam paylaşacağım
http://www.teknotv.net/televizyonlar/en ... d-lcd.html
test bulursam paylaşacağım
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: monütör mü tv mi
yeni nesil tv lerin hepsi bilgisayara bağlanabiliyor. en kötü ihtimalle hdmi bağlantısıyla hem sesi hem görüntüyü aktarabiliyoruz. bilgisayarın desteklediği ölçücde çözünürlükte son derece iyi gelebiliyor diyebilirim. ama gerçekten büyük bir ekran düşünürseniz 32" ve sonrası sizin için görüntüyü çok bozacaktır, bozmaz ise görüntüyü büyüteceğinden filmleri istediğiniz ölçüde seyredemeyeceksiniz yanni zevk alamayacaksınız. örneğin bir youtube a girdiğinizde görüntü kalitesi o kadar kötü görünecek ki belkide hayatınız boyunca bir daha youtube kullanmayacaksınız. tavsiyem tv yi ve monitoru ayrı almanız. birebir denemiş biri olarak söylüyorum.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: monütör mü tv mi
elbetteki son yıllarda bunun önüne geçmek için youtube de birşeyler yapmadı değil mesela bazı videolarda HD desteği var , keşke hepsinde olsa :)
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: monütör mü tv mi
maalesef yok.ama hd destegi olsa bile düşündüğün kadar çözünürlükte vermediğinden yine bilgisayar çıkışından güzel bir görüntü elde edemiyorsun.şuanda evimde ekranda bilgisayarımı kullanıyorum.
-
dean
- Byte2

- Mesajlar: 68
- Kayıt: 29 Ağu 2010, 09:41
Re: monütör mü tv mi
ben aoc nin 3d bir monitorünü aldım. hdmı - dvı - d sub girişleri var.hdmı girişine uydu alıcıyı , dvı girişinede pc yi bağladım çok memnunum.ayrıca monitörde 3d çeviricide mevcut tavsiye ederim.(AOC e2352 Phz)300 ytl
