Regedit dosyalarını şifrelemek ?
Regedit dosyalarını şifrelemek ?
Regedit dosyaları oluşturduğumuzda bu dosyaların içeriğini gizleye bilir miyiz,şifreleye bilir miyiz ?
Örneğin sağtıklayıp düzenle dediğimizde regedit değerleri çıkmasın.
Örneğin sağtıklayıp düzenle dediğimizde regedit değerleri çıkmasın.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?
içerigi sifrelemek için en iyi yol bence uzantı değiştirmek ve bu iş içinde .vbs en iyisi , registry içerigini birebir .vbs ile yaparsan ki zor degil , sonrada bu .vbs yi .exe yaparsan bence en iyi şifremele yöntemi olmuş olur
Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?
Peki bunu nasıl yapa biliriz ?
Birde bu oeoiğim şekilde bir kaç defa görmüştüm değişik karakterler çıkıyordu.
Birde bu oeoiğim şekilde bir kaç defa görmüştüm değişik karakterler çıkıyordu.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?
nasıl yaparızın cevabı daha önce verilmişti
https://www.sordum.net/3528/registry-duz ... ecenekler/
O değişen karakterler çok kolay eski haline getirildiğinden hiçkimse kullanmıyor
https://www.sordum.net/3528/registry-duz ... ecenekler/
O değişen karakterler çok kolay eski haline getirildiğinden hiçkimse kullanmıyor
Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?
Tamam teşekkürler.Peki o şifreleri kaldırmak için hangi programı kullana biliriz.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?
bu konuda bilinen tek bir program vardı xp zamanında fakat şu an bulmak imkansız gibi birşey, bende biryerlerde olacaktı (hatta vbs to exe ye bununla çözülmesin diye tedbir koymuştuk) lakin geçen hafta Pc yi komple formatlamak durumda kalmıştım C,D dizinleri silinmişti , portable photoshop umd ahil birçok değerli programım gitti nette biryerlerde bulursam özelden atarım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?
sorma bende 7 yaşında bir yeğen var , adamın bozmadığı şey kalmadı , hesap makinaları , laptopum , kendi Psp si , harici HDD im , mübarek terminator mudur nedir , sırf o yüzden bugün gidip 1 TB harici HDD aldım , verileri buna atıp evin bir köşesine saklayacağım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez

