Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen Bien »

Regedit dosyaları oluşturduğumuzda bu dosyaların içeriğini gizleye bilir miyiz,şifreleye bilir miyiz ?

Örneğin sağtıklayıp düzenle dediğimizde regedit değerleri çıkmasın.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen velociraptor »

içerigi sifrelemek için en iyi yol bence uzantı değiştirmek ve bu iş içinde .vbs en iyisi , registry içerigini birebir .vbs ile yaparsan ki zor degil , sonrada bu .vbs yi .exe yaparsan bence en iyi şifremele yöntemi olmuş olur
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen Bien »

Peki bunu nasıl yapa biliriz ?

Birde bu oeoiğim şekilde bir kaç defa görmüştüm değişik karakterler çıkıyordu.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen velociraptor »

nasıl yaparızın cevabı daha önce verilmişti
https://www.sordum.net/3528/registry-duz ... ecenekler/
O değişen karakterler çok kolay eski haline getirildiğinden hiçkimse kullanmıyor
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen Bien »

Tamam teşekkürler.Peki o şifreleri kaldırmak için hangi programı kullana biliriz.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen velociraptor »

bu konuda bilinen tek bir program vardı xp zamanında fakat şu an bulmak imkansız gibi birşey, bende biryerlerde olacaktı (hatta vbs to exe ye bununla çözülmesin diye tedbir koymuştuk) lakin geçen hafta Pc yi komple formatlamak durumda kalmıştım C,D dizinleri silinmişti , portable photoshop umd ahil birçok değerli programım gitti nette biryerlerde bulursam özelden atarım
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen Bien »

Tamam teşekkür ederim :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen velociraptor »

sorma bende 7 yaşında bir yeğen var , adamın bozmadığı şey kalmadı , hesap makinaları , laptopum , kendi Psp si , harici HDD im , mübarek terminator mudur nedir , sırf o yüzden bugün gidip 1 TB harici HDD aldım , verileri buna atıp evin bir köşesine saklayacağım
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen Bien »

Onuda bulup bozar :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Regedit dosyalarını şifrelemek ?

Mesaj gönderen velociraptor »

:D bulursa
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön