Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- bambucya77
- Kilobyte2

- Mesajlar: 345
- Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
evet dunden itibaren kurmus bulunmaktayim hizli mi hizli fakat alismak lazim buna hersey elinizin altinda bulunmuyor yerleri karisik ...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu
Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Bana kalırsa windows 8'e alışmak bir zor olacak.Çünkü her şeyiyle çok farklı
- bambucya77
- Kilobyte2

- Mesajlar: 345
- Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
velociraptor yazdı:Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu
Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
bence tutulur gibi cunku sadece acilisi benim bilgisayarimda 10 saniye bazen daha hizli ve icinde oynamalarim Windows 8 in rp surumu itibariyle baska birseyleri aratmiyor driverlerim herseyiyle uydu baska ne istenirki..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
teşekkürler bambucya77 , ben henüz kurup denemedim merakımı arttırıcı bir yazı yazmışşın
-
azimli
- Bit

- Mesajlar: 13
- Kayıt: 20 May 2009, 18:00
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
turkish bölümündeki 32-bit (x86) Download (2.5 GB) bunda dil spanish yazıyor ama doğrumu teşekkürler
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Dediğiniz gibi linklerde bir karışıklık olmuş.
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Sitesi Tarafında verilen Resmi ürün anahtarı:
TK8TP-9JN6P-7X7WW-RFFTV-B7QPF
32 bit:
64 bit:
Burdaki Turkish yazısını
English
Japanese
Korean
Arabic
German
Spanish
French
Portuguese-Brazil
Russian
Swedish
ChineseTraditionalTW
ChineseSimplified
gibi değiştirir isen o dile ait dosyayı çekersin....
Resmi sayfası:
TK8TP-9JN6P-7X7WW-RFFTV-B7QPF
32 bit:
64 bit:
Burdaki Turkish yazısını
English
Japanese
Korean
Arabic
German
Spanish
French
Portuguese-Brazil
Russian
Swedish
ChineseTraditionalTW
ChineseSimplified
gibi değiştirir isen o dile ait dosyayı çekersin....
Resmi sayfası:
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Acilis hizinin o kadar kisa olmasi ilginc. Benimde merakim artti simdi.
- pccanavari
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 05 Mar 2021, 15:57
- Teşekkür edildi: 1 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9475
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7016 kez
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
En son Windows 8'in 8176 beta yapısını denemiştim başlat menüsü var mı gerçekten yoksa sadece simge olarak mı var mı diye gerçek sistemime de kurmuştum uefi olarak fakat ekran kartı driverimi yüklediğimde yanlış driveri kurmuş göstererek ekran sürekli gidip gelmeye başlamış ve bu kronik olarak devam etmiş, sistemi kapatıp açtığımda yine aynı şekilde devam etmişti. 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu
Aynende böyle olmuştu abi. O zamanlar Xp tutulmuştu. Ama vista tutulmamıştı.velociraptor yazdı: 04 Haz 2012, 19:31 Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu
Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
Sonra Win 7 de tutulmuştu. Microsoft gerçekten böyle ilerliyor.


