Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Windows 8 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen velociraptor »

Linkler silindi
Kullanıcı avatarı
bambucya77
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 345
Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen bambucya77 »

evet dunden itibaren kurmus bulunmaktayim hizli mi hizli fakat alismak lazim buna hersey elinizin altinda bulunmuyor yerleri karisik ...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen velociraptor »

Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu

Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen Bien »

Bana kalırsa windows 8'e alışmak bir zor olacak.Çünkü her şeyiyle çok farklı
Kullanıcı avatarı
bambucya77
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 345
Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen bambucya77 »

velociraptor yazdı:Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu

Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?


bence tutulur gibi cunku sadece acilisi benim bilgisayarimda 10 saniye bazen daha hizli ve icinde oynamalarim Windows 8 in rp surumu itibariyle baska birseyleri aratmiyor driverlerim herseyiyle uydu baska ne istenirki..
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen ney_bey »

şahsen ben xp den bir türlü kopamadım
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen velociraptor »

teşekkürler bambucya77 , ben henüz kurup denemedim merakımı arttırıcı bir yazı yazmışşın
azimli
Bit
Bit
Mesajlar: 13
Kayıt: 20 May 2009, 18:00

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen azimli »

turkish bölümündeki 32-bit (x86) Download (2.5 GB) bunda dil spanish yazıyor ama doğrumu teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen Bien »

Dediğiniz gibi linklerde bir karışıklık olmuş.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen Mendenn »

Sitesi Tarafında verilen Resmi ürün anahtarı:

TK8TP-9JN6P-7X7WW-RFFTV-B7QPF

32 bit:

64 bit:


Burdaki Turkish yazısını

English
Japanese
Korean
Arabic
German
Spanish
French
Portuguese-Brazil
Russian
Swedish
ChineseTraditionalTW
ChineseSimplified



gibi değiştirir isen o dile ait dosyayı çekersin....

Resmi sayfası:
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Acilis hizinin o kadar kisa olmasi ilginc. Benimde merakim artti simdi.
Kullanıcı avatarı
pccanavari
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 05 Mar 2021, 15:57
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen pccanavari »

Resim linki kırık
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen velociraptor »

Silindi
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9475
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7016 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

En son Windows 8'in 8176 beta yapısını denemiştim başlat menüsü var mı gerçekten yoksa sadece simge olarak mı var mı diye gerçek sistemime de kurmuştum uefi olarak fakat ekran kartı driverimi yüklediğimde yanlış driveri kurmuş göstererek ekran sürekli gidip gelmeye başlamış ve bu kronik olarak devam etmiş, sistemi kapatıp açtığımda yine aynı şekilde devam etmişti. :lol:
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Windows 8 Release Preview (RC Build) downloada sunuldu

Mesaj gönderen burak35 »

velociraptor yazdı: 04 Haz 2012, 19:31 Eğer microsoft geleneği devam ettirirse windows 8 in tutulmaması gerekir , hernedense gelenek şu şekilde vuku buldu

Windows 98 - Tutuldu
Windows ME - Tutulmadı
Windows xp - Tutuldu
Windopws Vista - Tutulmadı
Windows 7 - Tutuldu
Windows 8 - ?
Aynende böyle olmuştu abi. O zamanlar Xp tutulmuştu. Ama vista tutulmamıştı.
Sonra Win 7 de tutulmuştu. Microsoft gerçekten böyle ilerliyor.
Cevapla