usb den boot sorunu

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

usb den boot sorunu

Mesaj gönderen armorking »

arkadaşlar, netbook için usb flash belleğe linux un portable
bir sürümünü kurup açmayı denedim ama bios taki boot
ekranında takılıp kaldım.resimde görüldüğü üzere 3 te bulunan
kingston aygıtının ,2 deki hdd ile yerlerini değiştirmem lazım
ama netbookun klavyesinde bir türlü yapamadım .

Resim

diğer resimde de kullanacağım tuşları gösteriyor ama ne bunlar nede
diğer denediğim tuşlar ve tuş kombinasyonları
(f5 , f6, r, f, ...)bir işe yaramadı . sistem: lg x120 netbook

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: usb den boot sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

sende söyle yap : Usb_Cdrom u disable et
IDE HDD i disable et
busefer mecburen kingstondan acacaktir
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: usb den boot sorunu

Mesaj gönderen armorking »

hemen bakıyorum .
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: usb den boot sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

sahsen ben laptoplarda bu yazdigimi cok uyguladim lakin netbook hic kullanmadim
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: usb den boot sorunu

Mesaj gönderen armorking »

bende hafifliği için aldım zaten tek eksiği cd rom .o da pek sorun değil .
bakıyorum tanıdıklarım 1.500 - 2000 tl ye notebook alıyorlar. yaptıkları
tek şey chat ,facebook vs.. .birde bilgi alış verişi yapsalar neyse diyeceğim.
şu an aynı faaliyetleri ,neredeyse ikinci el fiyatı 300 tl ye düşen netbooklar ile de
yapmak mümkün .
(sosyalleşeceğiz ya, biraz pahalıya mal olacak elbette, daha aşşağısı kurtarmıyor :) )
ama yok illa en yenisi en hızlısı olacak, gaza gelmeyi mi seviyoruz nedir anlamadım .
-----------
bu arada cevabınız netbook tarafından olumlu karşılandı.
dediğiniz gibi oldu .teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: usb den boot sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

hatirimi kirmamis sagolsun :)
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön