bir sürümünü kurup açmayı denedim ama bios taki boot
ekranında takılıp kaldım.resimde görüldüğü üzere 3 te bulunan
kingston aygıtının ,2 deki hdd ile yerlerini değiştirmem lazım
ama netbookun klavyesinde bir türlü yapamadım .

diğer resimde de kullanacağım tuşları gösteriyor ama ne bunlar nede
diğer denediğim tuşlar ve tuş kombinasyonları
(f5 , f6, r, f, ...)bir işe yaramadı . sistem: lg x120 netbook



