msn

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
malikiremit
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Ağu 2008, 01:36

msn

Mesaj gönderen malikiremit »

bu gün msn güncelleuyarısı geldi güncelleme yapmadan giremedim güncelle deyincede tamamlanamadı birçok yere baktım çözümler kaldır yeniden kur dediler fakat bir türlü başaramadım bana çözümü olan arkadaş varsa ayrıntılı olarak yardımcı ola bilirmi ? mağdur kaldım. Windows 7 kullanıyorum şimdiden teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: msn

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?f=16&t=71726
üsttekini indirin , uninstalleri ile msn i kaldirin sonrada 8,5 i kurun ki en iyi sürümdür (uyari da vermez)
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: msn

Mesaj gönderen lord_leo »

bıktım şu msn yeni veriyonlarının çıkartığı sorunlardan. içine herşeyi doldurluşlar ...
en iyidsi 8.5 di windows sitesinden kaldırdı ama linklerden kurabilirsin.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: msn

Mesaj gönderen velociraptor »

ben üstte verdigimi kullaniyorum halen , son version berbat ötesi
Cevapla