msn
- malikiremit
- Bit

- Mesajlar: 9
- Kayıt: 23 Ağu 2008, 01:36
msn
bu gün msn güncelleuyarısı geldi güncelleme yapmadan giremedim güncelle deyincede tamamlanamadı birçok yere baktım çözümler kaldır yeniden kur dediler fakat bir türlü başaramadım bana çözümü olan arkadaş varsa ayrıntılı olarak yardımcı ola bilirmi ? mağdur kaldım. Windows 7 kullanıyorum şimdiden teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: msn
viewtopic.php?f=16&t=71726
üsttekini indirin , uninstalleri ile msn i kaldirin sonrada 8,5 i kurun ki en iyi sürümdür (uyari da vermez)
üsttekini indirin , uninstalleri ile msn i kaldirin sonrada 8,5 i kurun ki en iyi sürümdür (uyari da vermez)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez

