Ağ bağlantısında yazışma ?
-
baleria
- Byte1

- Mesajlar: 42
- Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49
Ağ bağlantısında yazışma ?
Aarkadaşlar iyi geceler netden 3 bilgisayara bağlıyım ağdan diğer bilgisayarlarla yazışa bilirmiyim program yada doğruda windowsun böyle bir uygulaması varmı msn olmadan anlık ileti göndere bilececeğim sadece ağ kullanıcılarına özel program yada buna benzer bir yöntem bilgisi olan varsa cevabını bekliyorum teşekkürler.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Ağ bağlantısında yazışma ?
windows xp de winchat var o bu dediginiz isi yapiyor , lakin windows 7 de yok diye biliyorum
-
baleria
- Byte1

- Mesajlar: 42
- Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49
Re: Ağ bağlantısında yazışma ?
bu olmadı işde bendeki sistemler windows 7 tamamı alternatif bir secenek olabilirmi ek bir program gibi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Ağ bağlantısında yazışma ?
Real Popup u bir dene:
http://www.softpedia.com/progDownload/R ... -2302.html
http://www.softpedia.com/progDownload/R ... -2302.html
-
baleria
- Byte1

- Mesajlar: 42
- Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Ağ bağlantısında yazışma ?
asagidakini bir dene:
http://www.bigantsoft.com/download/BigA ... rsFree.zip
http://www.bigantsoft.com/download/BigA ... rsFree.zip
-
baleria
- Byte1

- Mesajlar: 42
- Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
-
baleria
- Byte1

- Mesajlar: 42
- Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49
Re: Ağ bağlantısında yazışma ?
bu daha iyi sadece ağda olan kişilerle yazışıyorsun teşekkürler eline sağlık .velociraptor yazdı:birde bunu dene bakalim:
http://www.leadmind.com/download.html
