Ağ bağlantısında yazışma ?

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
baleria
Byte1
Byte1
Mesajlar: 42
Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49

Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen baleria »

Aarkadaşlar iyi geceler netden 3 bilgisayara bağlıyım ağdan diğer bilgisayarlarla yazışa bilirmiyim program yada doğruda windowsun böyle bir uygulaması varmı msn olmadan anlık ileti göndere bilececeğim sadece ağ kullanıcılarına özel program yada buna benzer bir yöntem bilgisi olan varsa cevabını bekliyorum teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen velociraptor »

windows xp de winchat var o bu dediginiz isi yapiyor , lakin windows 7 de yok diye biliyorum
baleria
Byte1
Byte1
Mesajlar: 42
Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen baleria »

bu olmadı işde bendeki sistemler windows 7 tamamı alternatif bir secenek olabilirmi ek bir program gibi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen velociraptor »

baleria
Byte1
Byte1
Mesajlar: 42
Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen baleria »

Denedim ama olmadı ağdaki bilgisayarları görmedi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen velociraptor »

baleria
Byte1
Byte1
Mesajlar: 42
Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen baleria »

programdan bişi anlamadım sanırım önce server kurmak gerkiyo
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen velociraptor »

birde bunu dene bakalim:
http://www.leadmind.com/download.html
baleria
Byte1
Byte1
Mesajlar: 42
Kayıt: 24 Ara 2009, 23:49

Re: Ağ bağlantısında yazışma ?

Mesaj gönderen baleria »

velociraptor yazdı:birde bunu dene bakalim:
http://www.leadmind.com/download.html
bu daha iyi sadece ağda olan kişilerle yazışıyorsun teşekkürler eline sağlık .
Cevapla