site 0-dan kurma

Web tasarım, Web Programlama ve script dilleri konuları buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

site 0-dan kurma

Mesaj gönderen tuul »

Merhaba arkadaslar.Ben Host yeri almisim simdi bendeki (index.html index.php,pics,header.flv) olanlari o hosta oylece atim site acilicaq yaaaa basqa nese var?
Bene host-ta site nasil kurulur anlatana minnettarim(gorsel olsa super ) :wink:
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen modestus »

evet buyur yardımcı olalım..
o dosyalar özel olarak hazırlandıysa buraya gönder bir bakalım. onlar sadece tek sayfalık basit bişeye benziyor sen ne yapmak istediğini anlat yardım ederiz.
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen tuul »

saol abi alindi kendim cozum buldum
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen uçs »

Bulduğunuz çözümü burada paylaşırsanız,ilerde başka arkadaşlara faydanız olur... :!:
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen tuul »

ya host aliyosun
Sonra orda wwwhome klasoru var ora duzeltdigin (index.html,index.php,)atiyosun,sonra orda pictures klasoru var orada sitendeki resimleri ekle ve publish yap.Yani sitede goruntulet.Bu kadar
anlata bildime ve kiesede yaradimsa cok guzel
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen uçs »

Bilgi için teşekkürler.. :D
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen tuul »

ya salakca yaza bilirim ondandolayi ozur diliyorum
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen modestus »

tuul biz anlıyoruz takma kafana... :)
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: site 0-dan kurma

Mesaj gönderen tuul »

Teselli oldun saol
Cevapla