Merhaba arkadaslar.Ben Host yeri almisim simdi bendeki (index.html index.php,pics,header.flv) olanlari o hosta oylece atim site acilicaq yaaaa basqa nese var?
Bene host-ta site nasil kurulur anlatana minnettarim(gorsel olsa super ) :wink:
site 0-dan kurma
Re: site 0-dan kurma
evet buyur yardımcı olalım..
o dosyalar özel olarak hazırlandıysa buraya gönder bir bakalım. onlar sadece tek sayfalık basit bişeye benziyor sen ne yapmak istediğini anlat yardım ederiz.
o dosyalar özel olarak hazırlandıysa buraya gönder bir bakalım. onlar sadece tek sayfalık basit bişeye benziyor sen ne yapmak istediğini anlat yardım ederiz.
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: site 0-dan kurma
Bulduğunuz çözümü burada paylaşırsanız,ilerde başka arkadaşlara faydanız olur... :!:
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
Re: site 0-dan kurma
ya host aliyosun
Sonra orda wwwhome klasoru var ora duzeltdigin (index.html,index.php,)atiyosun,sonra orda pictures klasoru var orada sitendeki resimleri ekle ve publish yap.Yani sitede goruntulet.Bu kadar
anlata bildime ve kiesede yaradimsa cok guzel
Sonra orda wwwhome klasoru var ora duzeltdigin (index.html,index.php,)atiyosun,sonra orda pictures klasoru var orada sitendeki resimleri ekle ve publish yap.Yani sitede goruntulet.Bu kadar
anlata bildime ve kiesede yaradimsa cok guzel
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

