Win 7 vista teması ile açılıyor

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
Sni0r
Byte1
Byte1
Mesajlar: 46
Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29

Win 7 vista teması ile açılıyor

Mesaj gönderen Sni0r »

Merhaba üstadlar,
İşletim sistemim Win 7 fakat ilk açılış ekranında vista teması ile açılıyor.Bunu nasıl değiştirip orjinal tema ile açılmasını sağlayabilirim?
Bunun dışında birde her açılışında Win 7 mi yoksa eski sürüm ile mi açmak isterseniz diye sorup kendince direk komut verip acıyor.Acaba uste bahsettigim sorun bundan kaynaklanıyor olabilir mi?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen velociraptor »

iki isletim sistemi mi kurulu
Kullanıcı avatarı
Sni0r
Byte1
Byte1
Mesajlar: 46
Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen Sni0r »

Xp'nin uzerine kurmuştu fakat kurulum esnasında seceneklerden yeni bir sürüm seceneğini secip sadece Win 7 yi kurdum.Onun dısında 'Windows old' diye bir dosya yedekledi onuda sildim daha sonradan.Açıkcası amacım sadece Win 7 yi kurmaktı.Sizce bu durumda eski işletim sistemi silinmemişmidir?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen velociraptor »

Eger windows kurulumu sirasinda custom installation u sectiysen bu klasör olusur , windows old klasörü eski sistem dosyalarini icerir ve istenildigi zaman eski sisteme geri dönebilmeyi saglar , bunu silebilmek icin ;
Windowsun kurulu oldugu dizini sag tiklayin (Mesela C: ) ve özellikler deyin acilan ekranda Disk Cleanup butonuna basalim , yada arama kutusuna cleanmgr.exe yazip Disk Cleanup u calistirabilirsiniz, sonrasinda acilan ekranda Previous Windows installation(s) önündeki kutucuga tik koyup onaylayalim

Resim
Kullanıcı avatarı
Sni0r
Byte1
Byte1
Mesajlar: 46
Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen Sni0r »

Bende mevcut oyle bir dosya yok.Yani bu durumda zaten silinmiş oluyor herhalde.Bunun dısında acılısta vista temasının cıkma nedeni ne olabilir?Yada o acılıs esnasında Win 7 harici bir secenek sunması?Hani yapmaya calıstıgım sey pc acılısında sistemin direk Win 7 üzerinden baslaması secenekleri sunmadan.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
Sni0r
Byte1
Byte1
Mesajlar: 46
Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen Sni0r »

Verdiğiniz program ile açılış esnasındaki secenekler cıkmıyor artık,tesekkürler.Yalnız tek bir sorun kaldı oda Windows 7 deki load anı..

Olması gereken bu iken;

Resim

Bu sekilde load ediyor;

Resim

Bunu düzeltmenin bir yolu var mı?
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

eğer düzgün açılıyorsa sorun etme bence veya win7 dvdsini takıp sistem onarmayı deneyebilirsin ;)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen velociraptor »

Aramaya msconfig yazin ve sonrasinda acilan ekranin asagidaki sekilde oldugun kontrol edin , herhangi bir yerinde tik varsa kaldirin

Resim

ayrica sagidaki komutu da kulanabilirsin

Kod: Tümünü seç

bcdedit /set {current} locale en-US
yada

Kod: Tümünü seç

bcdboot %WinDir% /l en-US
en-US yi sizdeki Windows diline göre degistirin , ingilizce ise aynen kullanin , eger üsttekiler ise yaramadiysa asagidakini indirin ve File replacer i acip oradaki dll yi sürükle birak yöntemi ile ekranina birakin ve Pc yi yeniden baslatin

Kod: Tümünü seç

http://sharebase.to/1,mW8RkuQ9WE.html
Kullanıcı avatarı
Sni0r
Byte1
Byte1
Mesajlar: 46
Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29

Re: Win 7 Açılış Teması?

Mesaj gönderen Sni0r »

AmbaSSadoR yazdı:eğer düzgün açılıyorsa sorun etme bence veya win7 dvdsini takıp sistem onarmayı deneyebilirsin ;)
Suan Netbook kullandığım için cd ile işlem yapma şansım yok.O yüzden sistem üzerinden düzeltilir mi merak ediyorum.Onun dışında birseyler olması gerektiği gibi olmayınca takıyorum işte boyle,küçük birsey olsada :) İlgin için saol..

Bahsettiğiniz işlemleri uyguladım fakat hala aynı.Onun dışında indirmemi istediğiniz program linkine girdiğim zaman bir tür almanca başvuru formu çıkıyor.doldurmam falan mı gerekiyor onu?çünkü o sayfada indirelecek birsey göremedim?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 vista teması ile açılıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

sayfanin dibinde sayac var sayac bitince download linki cikacak , o sari download butonuna tiklayip indirebilirsiniz
Kullanıcı avatarı
Sni0r
Byte1
Byte1
Mesajlar: 46
Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29

Re: Win 7 vista teması ile açılıyor

Mesaj gönderen Sni0r »

Dediğiniz işlemi yaptım;
dosyayı masaüstüne sürükleyip yeniden baslattım fakat sonuc yine aynı.acaba dosyaya çift tıklamamı gerekliydi diye dusunup çift tıkladım ondada hata verdi.dosya içerisinde birde program var 'se7en File Replacer'diye,onunla birşey yapmam gerekiyor mu?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 vista teması ile açılıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

velociraptor yazdı:File replacer i acip oradaki dll yi sürükle birak yöntemi ile ekranina birakin ve Pc yi yeniden baslatin
Masaüstüne hicbirsey sürüklemeyeceksiniz , dll yi se7en File Replacer ekranina sürükleyip birakacaksinz ve sonrasinda Pc yi yeniden baslatacaksiniz
Kullanıcı avatarı
Sni0r
Byte1
Byte1
Mesajlar: 46
Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29

Re: Win 7 vista teması ile açılıyor

Mesaj gönderen Sni0r »

Buda sonuç vermedi.sanırım bu sekilde kullanmaya devam etmem gerekecek.Baska çözüm yolu var mı bilmiyorum ama ilginiz için tesekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 vista teması ile açılıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?p=310594#p310594
birde üsttekini bir deneyin derim
Cevapla