Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

Selam, arkadaşlar windows 7 64 bit kullanıyorum (TR) olarak, yalnız kopya idi sonradan orjinale çevirdim, ama bilmiyorum bir kaç gündür pek rahat değil, yani nereye girsem zor açıyor, sürekli arıyor diye gösteriyor hele facebook ta hiç bir işlem yapmıyor, içeri giriş yapıyorum ama bir yerlerin üzerine basınca sürekli aramayla geçiyor bende bıkıp bırakıyorum, neden olabilir acaba kopya olduğundanmıdır, her ne kadar orjinale çevirsemde neticede hepside internetten
saygılar sunuyorum
vetvadi
Bit
Bit
Mesajlar: 12
Kayıt: 28 Şub 2010, 17:47

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen vetvadi »

bende bu sorunu hemen hiseetim açılırken bile geç açılıyor benimki 32 bit enilizce ama tr dil paketi ile kullanıyorum .daha önceki win7lere hiç benzimoyr bu son yüklediğim win 7?... acaba aynı sebeb nedeniyle mi?
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen modestus »

harddiskte bir sorundan lkaynaklanabilir.
defrag (disk birleştirme) ve tam scandisk yapın,sonra combofixle taratın en sonda ccleaner ile temizleyin.
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

harddisk'i Advanced system care pro-(portable) ile yapıyorum, ama bu iyi değilmi?
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen modestus »

oda iyidir ama üstte dediklerimi yapıp harddiski bir rahatlat en sonundada "ashampoo hdd control" diye bir pro var harddiskinin sağlık durumuna bak.
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

Eyvallah hocam, indirdim hemde TR olarak, sanırım üsttekilere gerek kalmadı bundada var imiş birleştirme ayarı falan çok güzelmiş, saolun
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

Hocam %59 performans kötü diyor, nasıl düzeldeceğiz bunu, resmin üzerine basınca büyüyor

Resim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen modestus »

orada rapor bölümü var ona tıkla çıkanıda bir görelim.
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

Bumu Acaba?

Resim

Uploaded with ImageShack.us
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen modestus »

orda birşey yok,Smart bilgilerini göstere tıkla ve resim koy.
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

Resim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen modestus »

ilk resimde üstte smart bilgileri var oraya tıkla bendeki harddisk mükemmel gösteriyor sendeki ne durumda ona bakmamız lazım.

bu resim:

Resim
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

Resim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen modestus »

raw read error rate hatası disk yüzeyinde sorun olabileceğine harddiskin aynı veriyi zor yada defalarca okuduğuna işarettir.
ayrıca harddiskin çok ısınıyor.
seek error rate hatası hardisk ile ana kartın uyumsuzluğundan kaynaklanıyormuş,başka sebebide olabilir ama seagate harddisklerde güncelleme yapıldığında sadece bu sorun düzeliyormuş.

harddiskinde hatalar başlamış gibi görülüyor,bence kullanabildiğin kadar kullan sonra değiştir,garantisi varsa üzerine bir damla su damlat götür değiştirsinler,cihazda gözle görünen bir hata olmadığı için bu şekilde geri almazlar
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?

Mesaj gönderen seheryeli »

daha yeni sayılır ikinci senesi galiba hatırladığım kadar ile, hocam sizin upload resmi çok net hangi upload sitesini kullanıyorsunuz, bende bu ara problem var eski kullandıklarım yapmıyor bilmem pc denmidir nedir, bunları kullanıyordum
www.imageshack.us/ www.tinypic.com/
Cevapla