Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
Selam, arkadaşlar windows 7 64 bit kullanıyorum (TR) olarak, yalnız kopya idi sonradan orjinale çevirdim, ama bilmiyorum bir kaç gündür pek rahat değil, yani nereye girsem zor açıyor, sürekli arıyor diye gösteriyor hele facebook ta hiç bir işlem yapmıyor, içeri giriş yapıyorum ama bir yerlerin üzerine basınca sürekli aramayla geçiyor bende bıkıp bırakıyorum, neden olabilir acaba kopya olduğundanmıdır, her ne kadar orjinale çevirsemde neticede hepside internetten
saygılar sunuyorum
saygılar sunuyorum
-
vetvadi
- Bit

- Mesajlar: 12
- Kayıt: 28 Şub 2010, 17:47
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
bende bu sorunu hemen hiseetim açılırken bile geç açılıyor benimki 32 bit enilizce ama tr dil paketi ile kullanıyorum .daha önceki win7lere hiç benzimoyr bu son yüklediğim win 7?... acaba aynı sebeb nedeniyle mi?
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
harddiskte bir sorundan lkaynaklanabilir.
defrag (disk birleştirme) ve tam scandisk yapın,sonra combofixle taratın en sonda ccleaner ile temizleyin.
defrag (disk birleştirme) ve tam scandisk yapın,sonra combofixle taratın en sonda ccleaner ile temizleyin.
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
harddisk'i Advanced system care pro-(portable) ile yapıyorum, ama bu iyi değilmi?
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
oda iyidir ama üstte dediklerimi yapıp harddiski bir rahatlat en sonundada "ashampoo hdd control" diye bir pro var harddiskinin sağlık durumuna bak.
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
Eyvallah hocam, indirdim hemde TR olarak, sanırım üsttekilere gerek kalmadı bundada var imiş birleştirme ayarı falan çok güzelmiş, saolun
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
orda birşey yok,Smart bilgilerini göstere tıkla ve resim koy.
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
ilk resimde üstte smart bilgileri var oraya tıkla bendeki harddisk mükemmel gösteriyor sendeki ne durumda ona bakmamız lazım.
bu resim:

bu resim:

Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
raw read error rate hatası disk yüzeyinde sorun olabileceğine harddiskin aynı veriyi zor yada defalarca okuduğuna işarettir.
ayrıca harddiskin çok ısınıyor.
seek error rate hatası hardisk ile ana kartın uyumsuzluğundan kaynaklanıyormuş,başka sebebide olabilir ama seagate harddisklerde güncelleme yapıldığında sadece bu sorun düzeliyormuş.
harddiskinde hatalar başlamış gibi görülüyor,bence kullanabildiğin kadar kullan sonra değiştir,garantisi varsa üzerine bir damla su damlat götür değiştirsinler,cihazda gözle görünen bir hata olmadığı için bu şekilde geri almazlar
ayrıca harddiskin çok ısınıyor.
seek error rate hatası hardisk ile ana kartın uyumsuzluğundan kaynaklanıyormuş,başka sebebide olabilir ama seagate harddisklerde güncelleme yapıldığında sadece bu sorun düzeliyormuş.
harddiskinde hatalar başlamış gibi görülüyor,bence kullanabildiğin kadar kullan sonra değiştir,garantisi varsa üzerine bir damla su damlat götür değiştirsinler,cihazda gözle görünen bir hata olmadığı için bu şekilde geri almazlar
Re: Windows 7'nin ömrü bitiyormu anlamadım?
daha yeni sayılır ikinci senesi galiba hatırladığım kadar ile, hocam sizin upload resmi çok net hangi upload sitesini kullanıyorsunuz, bende bu ara problem var eski kullandıklarım yapmıyor bilmem pc denmidir nedir, bunları kullanıyordum
www.imageshack.us/ www.tinypic.com/
www.imageshack.us/ www.tinypic.com/




