Sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım. (Cözüldü)

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım. (Cözüldü)

Mesaj gönderen modestus »

saatin yanındaki program ikonlarından bir tanesini kaldırmam lazım denemelerimde başaramadım.
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

hangisi hocam bir resim atma şansın var mı?
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen modestus »

team viewer in ikonunu gizle seçeneği yok onu gzlemem lazım..
ahada resim:

Resim
Kullanıcı avatarı
gidenay
Bit
Bit
Mesajlar: 17
Kayıt: 02 Eyl 2010, 18:45

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen gidenay »

üstadlar siz daha iyi bilirsiniz ama
win7 de team logosu gizliye geçmiyor
çünkü hazırda çalışmaya bekliyor gibi sanki çalışıyorgibi yani
çözüm hizmetlerden birşeyler vardı ama tam yalnış olmasın.
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

üstadım hepsi açık olduğu için öyle bir kaçtane kapat hani daha doğrusu grup yapabiliyorsunya resimdeki gibi
Resim

bildirim alanı simgeleri yaz program ve dosyalarda ara kısmına ordaki ayarlardan yapmayı denemişsindir diye düşünüyorum.
bak bende böyle duruyor açıkken

Resim

bu da ayarların olduğu sayfa:

Resim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen modestus »

ben tamamen kaldırmak istiyorum,o şekilde gizlediğimde bulunur.
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

metin abi zannedersem sen sistemde çalışsın fakat ikon olarak görmek istemiyorsan teamviewer içinde 2 ufak ayar var onları yapmadan olmuyor ;)

şimdi teamviewer aç abicim ekstralar kısmından seçeneklere gir

aşağıdaki kırmızı içinde olan seçimsizler gibi yaparsan systemtrayda görünmüyor.

Resim
bu ilk resimdeki windowsla beraber başlat seçili olmalı :D

Resim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen modestus »

1. resimdeki bende varda 2. resimdeki yok resimler v5 mi.

edit:
evet v5 miş onuda denedim ama olmuyor. şimdi o tikleri koymadığım zaman program ikonu aşağıya inmiyor ama tamamen kapanıyor yani hem ikon olmasın ama program çalışsın istiyorum.
bunun için bir program varmış bakalım portable olanını bulabilirsem yada ben yapabilirsem işimi göreceği kanaatindeyim.

PS Tray Factory diye bir program.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen velociraptor »

PS Tray Factory 3.2

Resim

PS Tray Factory is a powerful and handy tool meant to flexibly control ALL the other icons in the system tray of the taskbar. PS Tray Factory will help you to manage all the applications that place their icons in the taskbar tray. When you have installed PS Tray Factory, you will forget about the problem of lack of space in the system tray, and will also get an easy, fast and handy tool to handle those applications. In short, ALL Windows users will get this handy and powerful tool at their disposal, whereas only Windows XP users have an idea of it. For the latter, we have made a nice surprise, as the features of PS Tray Factory exceed the standard built-in ones of this OS. With PS Tray Factory you can quickly hide system tray icons and easy manage them

dwnld

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/393148941/PS_Tray_Factory_3.2.rar.html
Lakin benim aklimda baska bir yol vardi Team in iconunu editleyip seffaf bir png ile degistirirsen , milletin gözü önünde calisir ama hickimse farketmez
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen modestus »

aklıma oda geldi reshacker ile değiştirmeyi düşündüm ama lise talebesinin bilgisayarına kuracağım bilirsin o yaşlarda feleğin gözüne parmak sokar bunlar yeri boş görünce tıklıyacaktır"bu ne" diye. :)

ps tray factory işimi görüyor portable yaptım canavar gibi oldu açılırken team ile beraber açılmasınıda sağladım,güzel oldu.. :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen velociraptor »

komple tüm ikonlari gizlemek isteseydin kolaydi ama tek bir ikonu gizlemek zor görünüyor (imkansiz degil) arastirmak gerek
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen modestus »

portablesiyle işlem tamamdır üstad,en son kendi ikonunuda gizliyorsun ctr+alt+h tuşlarıyla görünür oluyor...
herkese teşekkür ederim.. :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen velociraptor »

benim verdigim portable degildi , Ölyemiydi yoksa bilemiyorum
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen velociraptor »

Alternatifi : NCS WinVisible

Resim

yaptigim denemede winamp i gizledim ve ikonsuz calmaya devam ediyordu

dwnld
http://www.neptunecentury.com/index.php ... nload&id=3

Anasayfasi:
http://www.neptunecentury.com/index.php ... tails&id=3
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

Resim
Cevapla