Sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım. (Cözüldü)
Sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım. (Cözüldü)
saatin yanındaki program ikonlarından bir tanesini kaldırmam lazım denemelerimde başaramadım.
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
team viewer in ikonunu gizle seçeneği yok onu gzlemem lazım..
ahada resim:

ahada resim:

- gidenay
- Bit

- Mesajlar: 17
- Kayıt: 02 Eyl 2010, 18:45
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
üstadlar siz daha iyi bilirsiniz ama
win7 de team logosu gizliye geçmiyor
çünkü hazırda çalışmaya bekliyor gibi sanki çalışıyorgibi yani
çözüm hizmetlerden birşeyler vardı ama tam yalnış olmasın.
win7 de team logosu gizliye geçmiyor
çünkü hazırda çalışmaya bekliyor gibi sanki çalışıyorgibi yani
çözüm hizmetlerden birşeyler vardı ama tam yalnış olmasın.
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
üstadım hepsi açık olduğu için öyle bir kaçtane kapat hani daha doğrusu grup yapabiliyorsunya resimdeki gibi

bildirim alanı simgeleri yaz program ve dosyalarda ara kısmına ordaki ayarlardan yapmayı denemişsindir diye düşünüyorum.
bak bende böyle duruyor açıkken

bu da ayarların olduğu sayfa:


bildirim alanı simgeleri yaz program ve dosyalarda ara kısmına ordaki ayarlardan yapmayı denemişsindir diye düşünüyorum.
bak bende böyle duruyor açıkken

bu da ayarların olduğu sayfa:

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
ben tamamen kaldırmak istiyorum,o şekilde gizlediğimde bulunur.
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
metin abi zannedersem sen sistemde çalışsın fakat ikon olarak görmek istemiyorsan teamviewer içinde 2 ufak ayar var onları yapmadan olmuyor 
şimdi teamviewer aç abicim ekstralar kısmından seçeneklere gir
aşağıdaki kırmızı içinde olan seçimsizler gibi yaparsan systemtrayda görünmüyor.

bu ilk resimdeki windowsla beraber başlat seçili olmalı :D

şimdi teamviewer aç abicim ekstralar kısmından seçeneklere gir
aşağıdaki kırmızı içinde olan seçimsizler gibi yaparsan systemtrayda görünmüyor.

bu ilk resimdeki windowsla beraber başlat seçili olmalı :D

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
1. resimdeki bende varda 2. resimdeki yok resimler v5 mi.
edit:
evet v5 miş onuda denedim ama olmuyor. şimdi o tikleri koymadığım zaman program ikonu aşağıya inmiyor ama tamamen kapanıyor yani hem ikon olmasın ama program çalışsın istiyorum.
bunun için bir program varmış bakalım portable olanını bulabilirsem yada ben yapabilirsem işimi göreceği kanaatindeyim.
PS Tray Factory diye bir program.
edit:
evet v5 miş onuda denedim ama olmuyor. şimdi o tikleri koymadığım zaman program ikonu aşağıya inmiyor ama tamamen kapanıyor yani hem ikon olmasın ama program çalışsın istiyorum.
bunun için bir program varmış bakalım portable olanını bulabilirsem yada ben yapabilirsem işimi göreceği kanaatindeyim.
PS Tray Factory diye bir program.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
PS Tray Factory 3.2

PS Tray Factory is a powerful and handy tool meant to flexibly control ALL the other icons in the system tray of the taskbar. PS Tray Factory will help you to manage all the applications that place their icons in the taskbar tray. When you have installed PS Tray Factory, you will forget about the problem of lack of space in the system tray, and will also get an easy, fast and handy tool to handle those applications. In short, ALL Windows users will get this handy and powerful tool at their disposal, whereas only Windows XP users have an idea of it. For the latter, we have made a nice surprise, as the features of PS Tray Factory exceed the standard built-in ones of this OS. With PS Tray Factory you can quickly hide system tray icons and easy manage them
dwnld
Lakin benim aklimda baska bir yol vardi Team in iconunu editleyip seffaf bir png ile degistirirsen , milletin gözü önünde calisir ama hickimse farketmez

PS Tray Factory is a powerful and handy tool meant to flexibly control ALL the other icons in the system tray of the taskbar. PS Tray Factory will help you to manage all the applications that place their icons in the taskbar tray. When you have installed PS Tray Factory, you will forget about the problem of lack of space in the system tray, and will also get an easy, fast and handy tool to handle those applications. In short, ALL Windows users will get this handy and powerful tool at their disposal, whereas only Windows XP users have an idea of it. For the latter, we have made a nice surprise, as the features of PS Tray Factory exceed the standard built-in ones of this OS. With PS Tray Factory you can quickly hide system tray icons and easy manage them
dwnld
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/393148941/PS_Tray_Factory_3.2.rar.htmlRe: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
aklıma oda geldi reshacker ile değiştirmeyi düşündüm ama lise talebesinin bilgisayarına kuracağım bilirsin o yaşlarda feleğin gözüne parmak sokar bunlar yeri boş görünce tıklıyacaktır"bu ne" diye. :)
ps tray factory işimi görüyor portable yaptım canavar gibi oldu açılırken team ile beraber açılmasınıda sağladım,güzel oldu.. :D
ps tray factory işimi görüyor portable yaptım canavar gibi oldu açılırken team ile beraber açılmasınıda sağladım,güzel oldu.. :D
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
komple tüm ikonlari gizlemek isteseydin kolaydi ama tek bir ikonu gizlemek zor görünüyor (imkansiz degil) arastirmak gerek
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
portablesiyle işlem tamamdır üstad,en son kendi ikonunuda gizliyorsun ctr+alt+h tuşlarıyla görünür oluyor...
herkese teşekkür ederim.. :)
herkese teşekkür ederim.. :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
benim verdigim portable degildi , Ölyemiydi yoksa bilemiyorum
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Alternatifi : NCS WinVisible

yaptigim denemede winamp i gizledim ve ikonsuz calmaya devam ediyordu
dwnld
http://www.neptunecentury.com/index.php ... nload&id=3
Anasayfasi:
http://www.neptunecentury.com/index.php ... tails&id=3

yaptigim denemede winamp i gizledim ve ikonsuz calmaya devam ediyordu
dwnld
http://www.neptunecentury.com/index.php ... nload&id=3
Anasayfasi:
http://www.neptunecentury.com/index.php ... tails&id=3
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez


