Everest wapcam driver lazım...
-
zafer
- Byte1

- Mesajlar: 39
- Kayıt: 12 Oca 2010, 18:02
Everest wapcam driver lazım...
Everest -vc5u arkadaşlar driverini buldum fakat kurma işlemini gerceklştrrkn servis pack 1 yada 2 nin kurulu olması gerektgni söylyr bende servis pack 3 kurulu sp3 uyumlu driver lazım yada başka önersi olan varmı sp3 silip sp2 kurmam mümkn olablrmi yardımcı olrsnz sevnr...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Everest wapcam driver lazım...
https://www.sordum.net/3172/windows-xp/x ... relim.html
üstteki yazidaki registry kayitlarindan biri ile sp 3 sp2 gösterp driveri kurun sonra da eski haline getirin
üstteki yazidaki registry kayitlarindan biri ile sp 3 sp2 gösterp driveri kurun sonra da eski haline getirin
