Everest wapcam driver lazım...

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
zafer
Byte1
Byte1
Mesajlar: 39
Kayıt: 12 Oca 2010, 18:02

Everest wapcam driver lazım...

Mesaj gönderen zafer »

Everest -vc5u arkadaşlar driverini buldum fakat kurma işlemini gerceklştrrkn servis pack 1 yada 2 nin kurulu olması gerektgni söylyr bende servis pack 3 kurulu sp3 uyumlu driver lazım yada başka önersi olan varmı sp3 silip sp2 kurmam mümkn olablrmi yardımcı olrsnz sevnr...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Everest wapcam driver lazım...

Mesaj gönderen velociraptor »

https://www.sordum.net/3172/windows-xp/x ... relim.html
üstteki yazidaki registry kayitlarindan biri ile sp 3 sp2 gösterp driveri kurun sonra da eski haline getirin
Cevapla