evdeki pc ( doping adsl sorunu )
evdeki pc ( doping adsl sorunu )
tatildeyken çocuklar evdeki pc yi halletmişler sağolsunlar leptopu kullanıyorlar onuda bozdurmadan acil yardım :D
ultraSurf haricinde internete girilmiyor msn açılmıyor hata kodu 80072efd
ultraSurf haricinde internete girilmiyor msn açılmıyor hata kodu 80072efd
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: evdeki pc
1. combofix ile tarat :
https://www.sordum.net/4611/pc-guvenlik/ ... dirin.html
2. Tcp/ip ayarlarini resetle:
https://www.sordum.net/1207/explorer/tcp ... lemek.html
üsttekileri sira ile uygula derim
https://www.sordum.net/4611/pc-guvenlik/ ... dirin.html
2. Tcp/ip ayarlarini resetle:
https://www.sordum.net/1207/explorer/tcp ... lemek.html
üsttekileri sira ile uygula derim
Re: evdeki pc
sorunu pc ye format attıktan sonra uyandım ,,
tatilden geldiğim günün ertesi doping de net i sağlayan telefon numarasını değiştirmiştim nette biraz araştırdım numara değişikliklerinde
güvenlikle ilgili olarak bu tür sorunlar oluyormuş yarın bi arıycam dopingi efendiler gece 12 den sonra çalışmıyor
şuan nete ultrasörf le girebiliyorum msn yüklenmiyor foruma resim yüklemeside yapamadığımdan paylaşımda yapamıyorum ,, ve sürekli
kullanıcı adımı ve şifre yenilemesi istiyor
ama buralardayım tabiki :)
tatilden geldiğim günün ertesi doping de net i sağlayan telefon numarasını değiştirmiştim nette biraz araştırdım numara değişikliklerinde
güvenlikle ilgili olarak bu tür sorunlar oluyormuş yarın bi arıycam dopingi efendiler gece 12 den sonra çalışmıyor
şuan nete ultrasörf le girebiliyorum msn yüklenmiyor foruma resim yüklemeside yapamadığımdan paylaşımda yapamıyorum ,, ve sürekli
kullanıcı adımı ve şifre yenilemesi istiyor
ama buralardayım tabiki :)
Re: evdeki pc
zor bela ekran görüntüsü alabildim ,,
hem leptop hem masa üstü pc de sorun aynı olunca herşey daha net ortaya çıktı

hem leptop hem masa üstü pc de sorun aynı olunca herşey daha net ortaya çıktı

Re: evdeki pc
bende dopingteyim bendede aynı sorun var ve ultrasurf ile girebiliyorum..
adamları aradım bakım çalışması var 24 saatte düzelir dediler ikinci 24 saate giriyoruz düzelme yok.
sürekli kullanıcı adını ve şifreni istemesi www.sordum.net dan giriyorsan yapar wwwforumsordum.com dan gir.
adamları aradım bakım çalışması var 24 saatte düzelir dediler ikinci 24 saate giriyoruz düzelme yok.
sürekli kullanıcı adını ve şifreni istemesi www.sordum.net dan giriyorsan yapar wwwforumsordum.com dan gir.
Re: evdeki pc
metin abi,,
benimki bi tuaf normal olarak bazı yerlere giriyor bazılarına girmiyor bizim foruma ve birçok yere ultrasörf le giriyorum msn açılmıyor
bi tuaf oldu vesselam
benimki bi tuaf normal olarak bazı yerlere giriyor bazılarına girmiyor bizim foruma ve birçok yere ultrasörf le giriyorum msn açılmıyor
bi tuaf oldu vesselam
Re: evdeki pc
yazdıklarının aynısı bendede oluyor.
msn yok,facebook zor giriyor,sordum hotfile rapid imageshack v.s. ultrasurf olmadan girmiyor hatta ultrasurf ile dahi zorlanıyor.
tekrar dopingi aradım arza kaydı aldılar,sen aradınmı?
msn yok,facebook zor giriyor,sordum hotfile rapid imageshack v.s. ultrasurf olmadan girmiyor hatta ultrasurf ile dahi zorlanıyor.
tekrar dopingi aradım arza kaydı aldılar,sen aradınmı?
Re: evdeki pc
abi ,,
henüz aramadım ama arıycam yanlız şunu söylemek isterim sana ağrızada olsa 3 iş günü içersinde yapmaları lazım bayramadan sonra ara ve sakın olaki yumşak konuşma yoksa iş cok uzar
henüz aramadım ama arıycam yanlız şunu söylemek isterim sana ağrızada olsa 3 iş günü içersinde yapmaları lazım bayramadan sonra ara ve sakın olaki yumşak konuşma yoksa iş cok uzar
Re: evdeki pc
hatanın sebebini ben çözdüm..
sebep nedeni belli olmayan aşırı hız,hız testine soktum 3.5-5 mbit arası gösteriyor ve hemen hataya geçiyor benim internetimin bu hızı göstermesi mümkün değil 2dn yukarı çıktığını görmedim.
avasttan dosyayı 900 kbit ile indirdi şok oldum.. :D
http://www.speedtest.net/
sebep nedeni belli olmayan aşırı hız,hız testine soktum 3.5-5 mbit arası gösteriyor ve hemen hataya geçiyor benim internetimin bu hızı göstermesi mümkün değil 2dn yukarı çıktığını görmedim.
avasttan dosyayı 900 kbit ile indirdi şok oldum.. :D
http://www.speedtest.net/
Re: evdeki pc
onu bende modem den farkettim reset atıp tekrar şifreleri girene kadar modem in tüm ışıkları tamamdı
Re: evdeki pc
abi,,
binbir zahmetle koydum resimleri ,, araçlar--internet seçenekleri--bağlantılar --- yerel ağ ayarları
bende internet sözde tamamken resimlerdeki gibi hata veriyor
açık olan sayfa mynet



müşteri hizmetleri hiçbir sorun yok diyor ( ben acemi adamlar benden acemi ) anlayan varsa bir anlatsın
binbir zahmetle koydum resimleri ,, araçlar--internet seçenekleri--bağlantılar --- yerel ağ ayarları
bende internet sözde tamamken resimlerdeki gibi hata veriyor
açık olan sayfa mynet



müşteri hizmetleri hiçbir sorun yok diyor ( ben acemi adamlar benden acemi ) anlayan varsa bir anlatsın
Re: evdeki pc
een son görüşmemizde santralda sorun var giderildiği zaman normale dönecek diyorlar.
artık ultrasurf ilede giremiyorum vtunnel ile girebiliyorum.
artık ultrasurf ilede giremiyorum vtunnel ile girebiliyorum.
Re: evdeki pc
ben görüştüm de sormuştum banada avcılar tarafındaki sorun halledildi demişlerdi
müşteri hizmetleri biraz yavan kalıyor gibi bayramdan sonra bi faks çeker onların aklını alırım ben hiç meraklanma
zamanın birinde telsim de cep partner paketi vardı benim halen kullanmakta olduğum numaramı yaptıkları bir takım yanlışlardan ötürü
cep partner paketine geçiremediklerini söylediler adamları topa tuttum istanbul bölge müdürü aradı hata telafisi için
iki hat ve cep partner paketini 3 ay bedava kullanım vermişlerdi
yine zamanın birinde koçbank ve yapıkredi yeni ortak olmuşlardı bende kartları iptal etmek için gitmiştim
ıkınci kata çıktım bir saat kadar bekledim kan beynime vurmuş alt kattan bir adam geldi numarası yandı
benden önce bankacı kızın yanına oturdu hemen gittim yanına aşağıdaki numarananın burda niye yandığını sordum
sistem öyle yönlendirdi dedi ,, bende dedim o zaman benim sıramda alt katta çıkabilir mi dedim yok dedi senin işin burda
tabiki müşteri kesin hatırı sayılır biriydi çünkü alt kattaki sıra numarasıyla üst katın ki farklıdır .. bende sinirden elimdeki banka
kartlarını kadının masasına fırlattım kapat dedim bu kartları saçmalıyorsun diyince güvenlik gelmiş ve işim hemen halledilmişti
ve daha nice olaylar :D
müşteri hizmetleri biraz yavan kalıyor gibi bayramdan sonra bi faks çeker onların aklını alırım ben hiç meraklanma
zamanın birinde telsim de cep partner paketi vardı benim halen kullanmakta olduğum numaramı yaptıkları bir takım yanlışlardan ötürü
cep partner paketine geçiremediklerini söylediler adamları topa tuttum istanbul bölge müdürü aradı hata telafisi için
iki hat ve cep partner paketini 3 ay bedava kullanım vermişlerdi
yine zamanın birinde koçbank ve yapıkredi yeni ortak olmuşlardı bende kartları iptal etmek için gitmiştim
ıkınci kata çıktım bir saat kadar bekledim kan beynime vurmuş alt kattan bir adam geldi numarası yandı
benden önce bankacı kızın yanına oturdu hemen gittim yanına aşağıdaki numarananın burda niye yandığını sordum
sistem öyle yönlendirdi dedi ,, bende dedim o zaman benim sıramda alt katta çıkabilir mi dedim yok dedi senin işin burda
tabiki müşteri kesin hatırı sayılır biriydi çünkü alt kattaki sıra numarasıyla üst katın ki farklıdır .. bende sinirden elimdeki banka
kartlarını kadının masasına fırlattım kapat dedim bu kartları saçmalıyorsun diyince güvenlik gelmiş ve işim hemen halledilmişti
ve daha nice olaylar :D


