evdeki pc ( doping adsl sorunu )

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

evdeki pc ( doping adsl sorunu )

Mesaj gönderen ney_bey »

tatildeyken çocuklar evdeki pc yi halletmişler sağolsunlar leptopu kullanıyorlar onuda bozdurmadan acil yardım :D


ultraSurf haricinde internete girilmiyor msn açılmıyor hata kodu 80072efd
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen velociraptor »

sistemin nedir
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

XP Pack3
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen velociraptor »

1. combofix ile tarat :
https://www.sordum.net/4611/pc-guvenlik/ ... dirin.html
2. Tcp/ip ayarlarini resetle:
https://www.sordum.net/1207/explorer/tcp ... lemek.html
üsttekileri sira ile uygula derim
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

sorunu pc ye format attıktan sonra uyandım ,,

tatilden geldiğim günün ertesi doping de net i sağlayan telefon numarasını değiştirmiştim nette biraz araştırdım numara değişikliklerinde
güvenlikle ilgili olarak bu tür sorunlar oluyormuş yarın bi arıycam dopingi efendiler gece 12 den sonra çalışmıyor

şuan nete ultrasörf le girebiliyorum msn yüklenmiyor foruma resim yüklemeside yapamadığımdan paylaşımda yapamıyorum ,, ve sürekli
kullanıcı adımı ve şifre yenilemesi istiyor
ama buralardayım tabiki :)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

zor bela ekran görüntüsü alabildim ,,

hem leptop hem masa üstü pc de sorun aynı olunca herşey daha net ortaya çıktı

Resim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen modestus »

bende dopingteyim bendede aynı sorun var ve ultrasurf ile girebiliyorum..
adamları aradım bakım çalışması var 24 saatte düzelir dediler ikinci 24 saate giriyoruz düzelme yok.
sürekli kullanıcı adını ve şifreni istemesi www.sordum.net dan giriyorsan yapar wwwforumsordum.com dan gir.
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

metin abi,,

benimki bi tuaf normal olarak bazı yerlere giriyor bazılarına girmiyor bizim foruma ve birçok yere ultrasörf le giriyorum msn açılmıyor
bi tuaf oldu vesselam
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen modestus »

yazdıklarının aynısı bendede oluyor.
msn yok,facebook zor giriyor,sordum hotfile rapid imageshack v.s. ultrasurf olmadan girmiyor hatta ultrasurf ile dahi zorlanıyor.
tekrar dopingi aradım arza kaydı aldılar,sen aradınmı?
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

abi ,,
henüz aramadım ama arıycam yanlız şunu söylemek isterim sana ağrızada olsa 3 iş günü içersinde yapmaları lazım bayramadan sonra ara ve sakın olaki yumşak konuşma yoksa iş cok uzar
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen modestus »

hatanın sebebini ben çözdüm..
sebep nedeni belli olmayan aşırı hız,hız testine soktum 3.5-5 mbit arası gösteriyor ve hemen hataya geçiyor benim internetimin bu hızı göstermesi mümkün değil 2dn yukarı çıktığını görmedim.
avasttan dosyayı 900 kbit ile indirdi şok oldum.. :D
http://www.speedtest.net/
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

onu bende modem den farkettim reset atıp tekrar şifreleri girene kadar modem in tüm ışıkları tamamdı
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

abi,,

binbir zahmetle koydum resimleri ,, araçlar--internet seçenekleri--bağlantılar --- yerel ağ ayarları

bende internet sözde tamamken resimlerdeki gibi hata veriyor

açık olan sayfa mynet

Resim

Resim

Resim


müşteri hizmetleri hiçbir sorun yok diyor ( ben acemi adamlar benden acemi ) anlayan varsa bir anlatsın
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen modestus »

een son görüşmemizde santralda sorun var giderildiği zaman normale dönecek diyorlar.
artık ultrasurf ilede giremiyorum vtunnel ile girebiliyorum.
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: evdeki pc

Mesaj gönderen ney_bey »

ben görüştüm de sormuştum banada avcılar tarafındaki sorun halledildi demişlerdi :?:

müşteri hizmetleri biraz yavan kalıyor gibi bayramdan sonra bi faks çeker onların aklını alırım ben hiç meraklanma


zamanın birinde telsim de cep partner paketi vardı benim halen kullanmakta olduğum numaramı yaptıkları bir takım yanlışlardan ötürü
cep partner paketine geçiremediklerini söylediler adamları topa tuttum istanbul bölge müdürü aradı hata telafisi için
iki hat ve cep partner paketini 3 ay bedava kullanım vermişlerdi


yine zamanın birinde koçbank ve yapıkredi yeni ortak olmuşlardı bende kartları iptal etmek için gitmiştim
ıkınci kata çıktım bir saat kadar bekledim kan beynime vurmuş alt kattan bir adam geldi numarası yandı
benden önce bankacı kızın yanına oturdu hemen gittim yanına aşağıdaki numarananın burda niye yandığını sordum
sistem öyle yönlendirdi dedi ,, bende dedim o zaman benim sıramda alt katta çıkabilir mi dedim yok dedi senin işin burda
tabiki müşteri kesin hatırı sayılır biriydi çünkü alt kattaki sıra numarasıyla üst katın ki farklıdır .. bende sinirden elimdeki banka
kartlarını kadının masasına fırlattım kapat dedim bu kartları saçmalıyorsun diyince güvenlik gelmiş ve işim hemen halledilmişti

ve daha nice olaylar :D
Cevapla