internet tarayıcı problemi
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
internet tarayıcı problemi
win 7 yi kaldırıp , xp kurdum tüm güncelleştirmeleri yaptım,daha sonra her zaman kullandığım firefox tarayıcımı kurdum.Ancak ne yazık ki kullanamıyorum her açtığım da firefox çökme habercisi karşıma çıkıyor.Kaldırdım tekrar firefox u kurdum gene aynı,google chrome ve opera da çöküyo bunun sebebi nedir? çözümü için ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: internet tarayıcı problemi
ne yazık ki firefox çöktü bu hayayı raporlayın ki düzeltilmesine yardımcı olsun diyor. Yoksa bu microsoftun bir oyunumu bize sadece explorer kullanılsın diye düşünmeden edemedim.Dostum yabancı forumlarda bu konuyu bi araştırsan ben baktım ama bi çözüm bulamadım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: internet tarayıcı problemi
olur lakin , buna birsey sebep oluyor olmali , belki bir sistem dosyasi bozulmustur , sfc /scannow u bir dene bakalim faydasi olacakmi
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: internet tarayıcı problemi
su an sistem dosya bozulmalari giderilmis olmali tekrar firefox kullanmayi bir dene bakalim cökecekmi
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: internet tarayıcı problemi
yok abicim tekrar kurdum yine aynı çıldıracam ya ilk defa böyle bir şey oluyor.
(
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: internet tarayıcı problemi
yeni sürüm kurma kuracaksanda 3.0 sürüm lerini kur banada aynı hatayı yapıyor artık eski sürüm kullanıyorum,ve güncellemeleri kapalı
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: internet tarayıcı problemi
xp yi kurduktan sonra sistemi bir türlü rayına oturtamadım.şimdi de explorer tabları simsiyah oldu ,scannow ve exploerer tamiri bölümündeki herşeyi denedim düzelmedi bana yadımcı olursanız sevinirim.
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: internet tarayıcı problemi
Add-ons: jqs@sun.com:1.0,{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}:3.6.8
BuildID: 20100722155716
CrashTime: 1281901763
EMCheckCompatibility: true
Email: lionmails@gmail.com
FramePoisonBase: 00000000f0de0000
FramePoisonSize: 65536
InstallTime: 1281901480
ProductName: Firefox
ReleaseChannel: release
SecondsSinceLastCrash: 272
StartupTime: 1281901757
Theme: classic/1.0
Throttleable: 1
URL: http://www.mozilla.com/tr/firefox/3.6.8/firstrun/
Vendor: Mozilla
Version: 3.6.8
Bu rapor uygulamanın çökme anındaki durumuyla ilgili bilgileri de içerir.
Bu da firefox çöktüğünde ayrıntılara bakıldığında çıkan şey
BuildID: 20100722155716
CrashTime: 1281901763
EMCheckCompatibility: true
Email: lionmails@gmail.com
FramePoisonBase: 00000000f0de0000
FramePoisonSize: 65536
InstallTime: 1281901480
ProductName: Firefox
ReleaseChannel: release
SecondsSinceLastCrash: 272
StartupTime: 1281901757
Theme: classic/1.0
Throttleable: 1
URL: http://www.mozilla.com/tr/firefox/3.6.8/firstrun/
Vendor: Mozilla
Version: 3.6.8
Bu rapor uygulamanın çökme anındaki durumuyla ilgili bilgileri de içerir.
Bu da firefox çöktüğünde ayrıntılara bakıldığında çıkan şey
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: internet tarayıcı problemi
ok bu problemi sistem ayarlarından en iyi olanı windows seçsin diyerek düzelttim.Sorun ordan kaynaklanıyormuş.Ancak hala firefox olayını halledemedim.İlk defa başıma geldi hadi hayırlısı.lion yazdı:xp yi kurduktan sonra sistemi bir türlü rayına oturtamadım.şimdi de explorer tabları simsiyah oldu ,scannow ve exploerer tamiri bölümündeki herşeyi denedim düzelmedi bana yadımcı olursanız sevinirim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: internet tarayıcı problemi
sun adinin gectigi herseyden javayi sorumlu tutuma gibi bir huyum var o nedenle javayi uninstall et ve son sürümü manule indirip tekrar kur (online indirip kurmasin)
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: internet tarayıcı problemi
win 7 yi tekrar kurdum ve bütün problemlerden kurtuldum.Oh be dünya varmış
.xp yi kurduğumda 3 saat zaman harcamıştım,ancak win 7 yi günceleştirmeler ve programlarla birlikte 1 saatte halletim.Xp devri sanırım gerçekten bitti.ilginiz için teşekkürler...
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
Re: internet tarayıcı problemi
bir de söylemeden geçemiyeceğim.explorer gerçekten çok iğrenç bir tarayıcı,zorunlu olarak kullandığım 2 gün boyunca tam bir işkenceydi,sayfaların geç açılması,4 senedir kullandığım firefox a tekrar kavuştuğum için çok mutluyum her yönden hızlı ve pratik bir tarayıcı ben üstüne tanımıyorum.kendi download modülü bile süper...Allah bizi korusun microsoftun egemenliğinden
:)..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
