internet tarayıcı problemi

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

win 7 yi kaldırıp , xp kurdum tüm güncelleştirmeleri yaptım,daha sonra her zaman kullandığım firefox tarayıcımı kurdum.Ancak ne yazık ki kullanamıyorum her açtığım da firefox çökme habercisi karşıma çıkıyor.Kaldırdım tekrar firefox u kurdum gene aynı,google chrome ve opera da çöküyo bunun sebebi nedir? çözümü için ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen velociraptor »

bir hata raporu veriyor olmali , oradan bir ipucu yakalayabiliriz
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

ne yazık ki firefox çöktü bu hayayı raporlayın ki düzeltilmesine yardımcı olsun diyor. Yoksa bu microsoftun bir oyunumu bize sadece explorer kullanılsın diye düşünmeden edemedim.Dostum yabancı forumlarda bu konuyu bi araştırsan ben baktım ama bi çözüm bulamadım.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen velociraptor »

olur lakin , buna birsey sebep oluyor olmali , belki bir sistem dosyasi bozulmustur , sfc /scannow u bir dene bakalim faydasi olacakmi
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

denedim dostum herhangi bir proplem çıkmadı.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen velociraptor »

su an sistem dosya bozulmalari giderilmis olmali tekrar firefox kullanmayi bir dene bakalim cökecekmi
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

yok abicim tekrar kurdum yine aynı çıldıracam ya ilk defa böyle bir şey oluyor. :((
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

yeni sürüm kurma kuracaksanda 3.0 sürüm lerini kur banada aynı hatayı yapıyor artık eski sürüm kullanıyorum,ve güncellemeleri kapalı
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

xp yi kurduktan sonra sistemi bir türlü rayına oturtamadım.şimdi de explorer tabları simsiyah oldu ,scannow ve exploerer tamiri bölümündeki herşeyi denedim düzelmedi bana yadımcı olursanız sevinirim.
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

Add-ons: jqs@sun.com:1.0,{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}:3.6.8
BuildID: 20100722155716
CrashTime: 1281901763
EMCheckCompatibility: true
Email: lionmails@gmail.com
FramePoisonBase: 00000000f0de0000
FramePoisonSize: 65536
InstallTime: 1281901480
ProductName: Firefox
ReleaseChannel: release
SecondsSinceLastCrash: 272
StartupTime: 1281901757
Theme: classic/1.0
Throttleable: 1
URL: http://www.mozilla.com/tr/firefox/3.6.8/firstrun/
Vendor: Mozilla
Version: 3.6.8
Bu rapor uygulamanın çökme anındaki durumuyla ilgili bilgileri de içerir.

Bu da firefox çöktüğünde ayrıntılara bakıldığında çıkan şey
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

lion yazdı:xp yi kurduktan sonra sistemi bir türlü rayına oturtamadım.şimdi de explorer tabları simsiyah oldu ,scannow ve exploerer tamiri bölümündeki herşeyi denedim düzelmedi bana yadımcı olursanız sevinirim.
ok bu problemi sistem ayarlarından en iyi olanı windows seçsin diyerek düzelttim.Sorun ordan kaynaklanıyormuş.Ancak hala firefox olayını halledemedim.İlk defa başıma geldi hadi hayırlısı.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen velociraptor »

sun adinin gectigi herseyden javayi sorumlu tutuma gibi bir huyum var o nedenle javayi uninstall et ve son sürümü manule indirip tekrar kur (online indirip kurmasin)
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

win 7 yi tekrar kurdum ve bütün problemlerden kurtuldum.Oh be dünya varmış :P.xp yi kurduğumda 3 saat zaman harcamıştım,ancak win 7 yi günceleştirmeler ve programlarla birlikte 1 saatte halletim.Xp devri sanırım gerçekten bitti.ilginiz için teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen lion »

bir de söylemeden geçemiyeceğim.explorer gerçekten çok iğrenç bir tarayıcı,zorunlu olarak kullandığım 2 gün boyunca tam bir işkenceydi,sayfaların geç açılması,4 senedir kullandığım firefox a tekrar kavuştuğum için çok mutluyum her yönden hızlı ve pratik bir tarayıcı ben üstüne tanımıyorum.kendi download modülü bile süper...Allah bizi korusun microsoftun egemenliğinden :P :)..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: internet tarayıcı problemi

Mesaj gönderen velociraptor »

hadi gecmis olsun :)
Cevapla