E-Posta içerisinde "Animasyonlu GIF"

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Gyrfkls
Bit
Bit
Mesajlar: 2
Kayıt: 06 Şub 2008, 19:56

E-Posta içerisinde "Animasyonlu GIF"

Mesaj gönderen Gyrfkls »

İyi günler.
Benim bir sorum olacak. "Posta İstemcisi" olarak Thunderbird programını kullanıyorum ; genel olarak memnunum bu programdan. Ama küçük bir sorun var : "Windows Mail" dışındaki programlarla oluşturduğum e-postalarda metnin içerisine "Animated GIF" formatlı, yani hareketli görüntü içeren, bir resim eklediğimde söz konusu resmin sadece ilk karesi görüntüleniyor, animasyon çalışmıyor. Bu durum hem Thunderbird hem de "Live Mail" programı için geçerli. Bunun bir çözümü varsa, paylaşırsanız sevinirim. İyi çalışmalar...

NOT : Esasında "Windows Mail" programı sürdürülecek olsaydı ondan memnum idim, ama "Windows 7" ile birlikte sonlandırıldı diye biliyorum ki zaten Thunderbird'e şimdiden geçmiş olmamın sebebi de budur (programı öğrenmek babında). "Live Mail" programını ve "MS Outlook" programını tercih etmiyorum. (Şu an kullandığım işletim sistemi : "Vista Home Premium-SP2")
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: E-Posta içerisinde "Animasyonlu GIF"

Mesaj gönderen velociraptor »

Windows Mail programini windows 7 de tekrar kullanabilirsiniz

Aslinda windows mail windows 7 sistemlerinde mevcut asagidaki klasörde:

Kod: Tümünü seç

C:\Program Files\Windows Mail
ve WinMail.exe hem gizli hemde Korunan isletim sistemi dosyasi seklinde , peki Windows Mail programini nasil tekrar calisir vaziyete getirecegiz

1. Öncelikle asagidaki dll lerden sistemimize uygun olanini indiriyoruz

msoe.dll 32-bit

msoe.dll 64-bit

2. Buradaki registry kaydini download edin

3. C:\Program Files\Windows Mail icerisinde msoe.dll yi bulalim ve sag tiklayalim ve en dipte yeralan özelliklere oradan da acilan ekranda güvenlik tabina tiklayalim ve sirasi ile asagidakileri uygulaylim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

4. Sonrasinda basta indirdigimiz msoe.dll yi C:\Program Files\Windows Mail icerisine kopyalayalim (yani eski msoe.dll nin üzerine yazdiriyoruz)

5. Simdi basta indirdigmiz registry kaydini calistiralim ve cikan uyariya ok diyelim

6. asagidaki ayari yapalim

Resim

Resim

Resim

7. Böylece WinMail.exe görünür oldu sag tiklayip masa üstüne kisayolunu atalim ve bir üstteki ayarlari tekrar normale döndürelim

Resim

simdi tikladiginizda Windows maili windows 7 de kullanabildignizi göreceksiniz

Velociraptor
Gyrfkls
Bit
Bit
Mesajlar: 2
Kayıt: 06 Şub 2008, 19:56

Re: E-Posta içerisinde "Animasyonlu GIF"

Mesaj gönderen Gyrfkls »

Beklediğimden daha iyi bir çözüm oldu ; cevap için teşekkür ederim. Kolay gelsin...
Cevapla