İyi günler.
Benim bir sorum olacak. "Posta İstemcisi" olarak Thunderbird programını kullanıyorum ; genel olarak memnunum bu programdan. Ama küçük bir sorun var : "Windows Mail" dışındaki programlarla oluşturduğum e-postalarda metnin içerisine "Animated GIF" formatlı, yani hareketli görüntü içeren, bir resim eklediğimde söz konusu resmin sadece ilk karesi görüntüleniyor, animasyon çalışmıyor. Bu durum hem Thunderbird hem de "Live Mail" programı için geçerli. Bunun bir çözümü varsa, paylaşırsanız sevinirim. İyi çalışmalar...
NOT : Esasında "Windows Mail" programı sürdürülecek olsaydı ondan memnum idim, ama "Windows 7" ile birlikte sonlandırıldı diye biliyorum ki zaten Thunderbird'e şimdiden geçmiş olmamın sebebi de budur (programı öğrenmek babında). "Live Mail" programını ve "MS Outlook" programını tercih etmiyorum. (Şu an kullandığım işletim sistemi : "Vista Home Premium-SP2")
E-Posta içerisinde "Animasyonlu GIF"
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: E-Posta içerisinde "Animasyonlu GIF"
Windows Mail programini windows 7 de tekrar kullanabilirsiniz
Aslinda windows mail windows 7 sistemlerinde mevcut asagidaki klasörde:
ve WinMail.exe hem gizli hemde Korunan isletim sistemi dosyasi seklinde , peki Windows Mail programini nasil tekrar calisir vaziyete getirecegiz
1. Öncelikle asagidaki dll lerden sistemimize uygun olanini indiriyoruz
msoe.dll 32-bit
msoe.dll 64-bit
2. Buradaki registry kaydini download edin
3. C:\Program Files\Windows Mail icerisinde msoe.dll yi bulalim ve sag tiklayalim ve en dipte yeralan özelliklere oradan da acilan ekranda güvenlik tabina tiklayalim ve sirasi ile asagidakileri uygulaylim





4. Sonrasinda basta indirdigimiz msoe.dll yi C:\Program Files\Windows Mail icerisine kopyalayalim (yani eski msoe.dll nin üzerine yazdiriyoruz)
5. Simdi basta indirdigmiz registry kaydini calistiralim ve cikan uyariya ok diyelim
6. asagidaki ayari yapalim



7. Böylece WinMail.exe görünür oldu sag tiklayip masa üstüne kisayolunu atalim ve bir üstteki ayarlari tekrar normale döndürelim

simdi tikladiginizda Windows maili windows 7 de kullanabildignizi göreceksiniz
Velociraptor
Aslinda windows mail windows 7 sistemlerinde mevcut asagidaki klasörde:
Kod: Tümünü seç
C:\Program Files\Windows Mail1. Öncelikle asagidaki dll lerden sistemimize uygun olanini indiriyoruz
msoe.dll 32-bit
msoe.dll 64-bit
2. Buradaki registry kaydini download edin
3. C:\Program Files\Windows Mail icerisinde msoe.dll yi bulalim ve sag tiklayalim ve en dipte yeralan özelliklere oradan da acilan ekranda güvenlik tabina tiklayalim ve sirasi ile asagidakileri uygulaylim





4. Sonrasinda basta indirdigimiz msoe.dll yi C:\Program Files\Windows Mail icerisine kopyalayalim (yani eski msoe.dll nin üzerine yazdiriyoruz)
5. Simdi basta indirdigmiz registry kaydini calistiralim ve cikan uyariya ok diyelim
6. asagidaki ayari yapalim



7. Böylece WinMail.exe görünür oldu sag tiklayip masa üstüne kisayolunu atalim ve bir üstteki ayarlari tekrar normale döndürelim

simdi tikladiginizda Windows maili windows 7 de kullanabildignizi göreceksiniz
Velociraptor
-
Gyrfkls
- Bit

- Mesajlar: 2
- Kayıt: 06 Şub 2008, 19:56
Re: E-Posta içerisinde "Animasyonlu GIF"
Beklediğimden daha iyi bir çözüm oldu ; cevap için teşekkür ederim. Kolay gelsin...
