Tüm programlar listesini düzenlemek ?

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Tüm programlar listesini düzenlemek ?

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Arkadaşlar öncelikle merhaba.
Sorum şu;Xp veya Windows 7'de başlat tüm programla listesini nasıl düzenleyebiliriz/düzenleyebilir miyiz?
Örn;birden fazla tarayıcı kullanıyorum(ff,ie8,chrome vb.)Bu programları tek bir klasör içinde toplayıp listede bu klasör üzerinden ulaşmak istiyorum.(Klasör adı:tarayıcılar/üzerine gelince tarayıcıların simgeleri)Bu şeklde bir düzenleme yapma şansımız var mı acaba?
Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Re: Tüm programlar listesini düzenlemek ?

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Kimsenin bilgisi yok anlaşılan.
Yinede teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Tüm programlar listesini düzenlemek ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Re: Tüm programlar listesini düzenlemek ?

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Hocam verdiğiniz bilgide çok işime yarayacak ancak asıl kastettiğim bu değildi.

Resim

Örn XPspeed.
Üzerine fare ile gelince alt dosyaları gözüküyor.Diğer program Adobe ise ayrı ayrı gözüküyor.Bu Adobe programlarını tek bir klasöre toplayıp fare ile üzerine gidince alt dosyaları gözüksün istiyorum.Bu mümkün müdür?

Diğer bir sorumda bazı arkadaşların bilgisayarında görüyorum,program sayısı arttıkça tüm programlar listesi sağa doğru 2.listeyi oluşturuyor.Ancak verdiğim resimde dikkat ettiyseniz safari programından sonra aşağıya doğru ok var.Ok'a tıkladığımda diğer yüklü programları görüyorum.Tıklama gereği duymadan sağa doğru 2.liste nasıl oluşturabilirim?

Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Tüm programlar listesini düzenlemek ?

Mesaj gönderen velociraptor »

xp de bir klasör olusturup mesela adobeleri icine at , ben Office icin benzerini yapiyordum (gerci onun hazir kalsörü vardir sürükleyip icine atiyordum) ozaman saga dogru ok cikar
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Re: Tüm programlar listesini düzenlemek ?

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Teşekkür ederim hocam işime yarayacak. :)
Cevapla