Arkadaşlar öncelikle merhaba.
Sorum şu;Xp veya Windows 7'de başlat tüm programla listesini nasıl düzenleyebiliriz/düzenleyebilir miyiz?
Örn;birden fazla tarayıcı kullanıyorum(ff,ie8,chrome vb.)Bu programları tek bir klasör içinde toplayıp listede bu klasör üzerinden ulaşmak istiyorum.(Klasör adı:tarayıcılar/üzerine gelince tarayıcıların simgeleri)Bu şeklde bir düzenleme yapma şansımız var mı acaba?
Teşekkürler.
Tüm programlar listesini düzenlemek ?
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
Re: Tüm programlar listesini düzenlemek ?
Hocam verdiğiniz bilgide çok işime yarayacak ancak asıl kastettiğim bu değildi.

Örn XPspeed.
Üzerine fare ile gelince alt dosyaları gözüküyor.Diğer program Adobe ise ayrı ayrı gözüküyor.Bu Adobe programlarını tek bir klasöre toplayıp fare ile üzerine gidince alt dosyaları gözüksün istiyorum.Bu mümkün müdür?
Diğer bir sorumda bazı arkadaşların bilgisayarında görüyorum,program sayısı arttıkça tüm programlar listesi sağa doğru 2.listeyi oluşturuyor.Ancak verdiğim resimde dikkat ettiyseniz safari programından sonra aşağıya doğru ok var.Ok'a tıkladığımda diğer yüklü programları görüyorum.Tıklama gereği duymadan sağa doğru 2.liste nasıl oluşturabilirim?
Teşekkürler.

Örn XPspeed.
Üzerine fare ile gelince alt dosyaları gözüküyor.Diğer program Adobe ise ayrı ayrı gözüküyor.Bu Adobe programlarını tek bir klasöre toplayıp fare ile üzerine gidince alt dosyaları gözüksün istiyorum.Bu mümkün müdür?
Diğer bir sorumda bazı arkadaşların bilgisayarında görüyorum,program sayısı arttıkça tüm programlar listesi sağa doğru 2.listeyi oluşturuyor.Ancak verdiğim resimde dikkat ettiyseniz safari programından sonra aşağıya doğru ok var.Ok'a tıkladığımda diğer yüklü programları görüyorum.Tıklama gereği duymadan sağa doğru 2.liste nasıl oluşturabilirim?
Teşekkürler.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Tüm programlar listesini düzenlemek ?
xp de bir klasör olusturup mesela adobeleri icine at , ben Office icin benzerini yapiyordum (gerci onun hazir kalsörü vardir sürükleyip icine atiyordum) ozaman saga dogru ok cikar
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
