Nokia 6600 telefonuma denemek için spycall programını kurdum ancak ne kadar görüşme yaptıysam bile hiç bir şekilde görüşmelerim ses dosyası olarak kaydedilmedi...
Register code aradım bulamadım ve ayrıcı sertifikalı programla denedim gene olmadı.Nasıl yapabilirim???
teşekkürler
Nokiada spycall programının çalıştırılamaması
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: Nokiada spycall programının çalıştırılamaması
o ses kayıt prosu değildir ama gerçek amacında çalıştığınıda söyleyemem en iyi 2 program var bu konuda symbian için PowerDictaphone diğeride naturel recorder bu 2 si 6600 da rahatlıkla çalışır .
şu adreste uygun olanını bulabilirsin
şu adreste uygun olanını bulabilirsin
Kod: Tümünü seç
http://www.maxicep.com/s60-cagri-yonetim-ses-ve-cagri-kayit/- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Nokiada spycall programının çalıştırılamaması
6600 için blacklist için register code bulamadım.PowerDictaphone bunuda bulamadım sitede...
Key bulmak çok zor oluyor?Key bulmada sıkıntı çekiyor musunuz?Nasıl bulabilirim bir bilginiz var mı?
teşekkürler
Key bulmak çok zor oluyor?Key bulmada sıkıntı çekiyor musunuz?Nasıl bulabilirim bir bilginiz var mı?
teşekkürler
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
