Nokiada spycall programının çalıştırılamaması

Cep telefonlarıyla ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Nokiada spycall programının çalıştırılamaması

Mesaj gönderen loveme »

Nokia 6600 telefonuma denemek için spycall programını kurdum ancak ne kadar görüşme yaptıysam bile hiç bir şekilde görüşmelerim ses dosyası olarak kaydedilmedi...

Register code aradım bulamadım ve ayrıcı sertifikalı programla denedim gene olmadı.Nasıl yapabilirim???
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Nokiada spycall programının çalıştırılamaması

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

o ses kayıt prosu değildir ama gerçek amacında çalıştığınıda söyleyemem en iyi 2 program var bu konuda symbian için PowerDictaphone diğeride naturel recorder bu 2 si 6600 da rahatlıkla çalışır .
şu adreste uygun olanını bulabilirsin ;)

Kod: Tümünü seç

http://www.maxicep.com/s60-cagri-yonetim-ses-ve-cagri-kayit/
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Nokiada spycall programının çalıştırılamaması

Mesaj gönderen loveme »

6600 için blacklist için register code bulamadım.PowerDictaphone bunuda bulamadım sitede...
Key bulmak çok zor oluyor?Key bulmada sıkıntı çekiyor musunuz?Nasıl bulabilirim bir bilginiz var mı?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Nokiada spycall programının çalıştırılamaması

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

http://www.divshare.com/download/10710938-686

buyur 2 tane dene hangisi çalırşırsa artıkın
Cevapla