windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen xd3m3x »

arkadaşlar bir arkadaşın pc açınca yazdığınız windows vista home premium ürün anahtarını etkinleştirmek için geçersiz diye bir pencersi açılıyor 3 seçenek sunuyor
1 başka ürün anahtarını deneyın
2 bilgisayarınıza indirgenmiş işlevlerle erişin
3 bu sorunu çözmek için yetkili fırmaya başvurun diyor

makınaya giremıyoruz microsoftu aradık sahte windows dedi, format atmya kalkıştım sorun verıyor bunu nasıl etkınleştiririm, özel dosyaları olduğu için formatta atmak istemiyorum
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen modestus »

internete bağlanma seçeneği çalışıyorsa iexplorer adres kısmına c: yaz>enterla

daha sonra ilacın varsa çalıştır.
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen xd3m3x »

yok malesef masaustune giremıyorum , masaustunden önce o pencere acılıyor bir yere giremıyorum, bi kaç tane ilaç denmedim olmadı
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen modestus »

internet seçeneğinden o şekilde c: nin içine girmesi gerekir, ama sonuçta ilacın yoksa ordanda halledemezsin.
edit:modestus.
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen xd3m3x »

modestus yazdı:internete bağlanma seçeneği çalışıyorsa iexplorer adres kısmına c: yaz>enterla

daha sonra ilacın varsa çalıştır.
kardeş yaptım girdim oraya C, D F klasörleri karşımda hangi dosyada veya nasıl ilaçı değiştirecem
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen modestus »

bi kaç tane ilaç denmedim olmadı

birkaç tane ilaç denedim olmadı dediğin yere gel ordan önce en alttaki ilaçi gir sonra birkaçtane daha dene, olmazsa sonra ilaç vericem bunu flash diske atıp aynı yolla çalıştırcaksın.

ama önce en alttaki ilaçden başla o dediğin yere gir.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen modestus »

buda ilaç:

flash diske kopyala c: ile girdikten sonra bulup çalıştır, açıklama txt dosyasında...

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.de/files/48560001/Windows_Vista_ilaç_By_sabote.COM.exe.html
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen xd3m3x »

kardeş Allah razı olsun ama windows vista home premium işletim sistemi verdiğin sanırım xp için, vista olan için va rmı
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen modestus »

kusura bakma ben xp home edition üzerinden gidiyorum, bölüme şimdi baktım.. :(

ilacı yukarıya rapid linkine veriyorum..
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen xd3m3x »

c:\windows\addins\hgc.exe hatasını verdi bunu yuklediğimde , keyler vermiştin sildin mi onları acaba akşam deneyemedim de
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen modestus »

iyiki deniyemedin..
onlar xp home edition içindi.
kafam kazan gibi olmuştu yemeğe bile kalkamadım bilgisayar başından o yoğunlukta saçmalamışız işte..

en iyisi buraya göz at.

viewtopic.php?f=8&t=10213&start=60
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen xd3m3x »

bu pc windows/system32 içinde değiştirebileceği bir reg dosyası yada yapılabilecek başka bi şey var mı acaba
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

Vista DVD si ile boot edip system restoreyi calistirmayi deneyin , muhtemelen önceki bir zamana ait geri dönüsüm noktasi olusturmustur , bunlardan birini kullanalim ,normal acildiktan sonra eski ilaci kaldirip yenisini kuralim
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen xd3m3x »

kendisinin normal dvd si yok
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

O halde CD den calisan bir sistemle acip dosyalari almak en mantiklisi , yda HDD i baska bir Pcv ye takip almak
Cevapla