windows vista home premium etkinleştirme sorunu
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
windows vista home premium etkinleştirme sorunu
arkadaşlar bir arkadaşın pc açınca yazdığınız windows vista home premium ürün anahtarını etkinleştirmek için geçersiz diye bir pencersi açılıyor 3 seçenek sunuyor
1 başka ürün anahtarını deneyın
2 bilgisayarınıza indirgenmiş işlevlerle erişin
3 bu sorunu çözmek için yetkili fırmaya başvurun diyor
makınaya giremıyoruz microsoftu aradık sahte windows dedi, format atmya kalkıştım sorun verıyor bunu nasıl etkınleştiririm, özel dosyaları olduğu için formatta atmak istemiyorum
1 başka ürün anahtarını deneyın
2 bilgisayarınıza indirgenmiş işlevlerle erişin
3 bu sorunu çözmek için yetkili fırmaya başvurun diyor
makınaya giremıyoruz microsoftu aradık sahte windows dedi, format atmya kalkıştım sorun verıyor bunu nasıl etkınleştiririm, özel dosyaları olduğu için formatta atmak istemiyorum
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
internete bağlanma seçeneği çalışıyorsa iexplorer adres kısmına c: yaz>enterla
daha sonra ilacın varsa çalıştır.
daha sonra ilacın varsa çalıştır.
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
yok malesef masaustune giremıyorum , masaustunden önce o pencere acılıyor bir yere giremıyorum, bi kaç tane ilaç denmedim olmadı
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
internet seçeneğinden o şekilde c: nin içine girmesi gerekir, ama sonuçta ilacın yoksa ordanda halledemezsin.
edit:modestus.
edit:modestus.
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
kardeş yaptım girdim oraya C, D F klasörleri karşımda hangi dosyada veya nasıl ilaçı değiştirecemmodestus yazdı:internete bağlanma seçeneği çalışıyorsa iexplorer adres kısmına c: yaz>enterla
daha sonra ilacın varsa çalıştır.
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
bi kaç tane ilaç denmedim olmadı
birkaç tane ilaç denedim olmadı dediğin yere gel ordan önce en alttaki ilaçi gir sonra birkaçtane daha dene, olmazsa sonra ilaç vericem bunu flash diske atıp aynı yolla çalıştırcaksın.
ama önce en alttaki ilaçden başla o dediğin yere gir.
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
buda ilaç:
flash diske kopyala c: ile girdikten sonra bulup çalıştır, açıklama txt dosyasında...
flash diske kopyala c: ile girdikten sonra bulup çalıştır, açıklama txt dosyasında...
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.de/files/48560001/Windows_Vista_ilaç_By_sabote.COM.exe.html- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
kardeş Allah razı olsun ama windows vista home premium işletim sistemi verdiğin sanırım xp için, vista olan için va rmı
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
kusura bakma ben xp home edition üzerinden gidiyorum, bölüme şimdi baktım.. 
ilacı yukarıya rapid linkine veriyorum..
ilacı yukarıya rapid linkine veriyorum..
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
c:\windows\addins\hgc.exe hatasını verdi bunu yuklediğimde , keyler vermiştin sildin mi onları acaba akşam deneyemedim de
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
iyiki deniyemedin..
onlar xp home edition içindi.
kafam kazan gibi olmuştu yemeğe bile kalkamadım bilgisayar başından o yoğunlukta saçmalamışız işte..
en iyisi buraya göz at.
viewtopic.php?f=8&t=10213&start=60
onlar xp home edition içindi.
kafam kazan gibi olmuştu yemeğe bile kalkamadım bilgisayar başından o yoğunlukta saçmalamışız işte..
en iyisi buraya göz at.
viewtopic.php?f=8&t=10213&start=60
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
bu pc windows/system32 içinde değiştirebileceği bir reg dosyası yada yapılabilecek başka bi şey var mı acaba
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
Vista DVD si ile boot edip system restoreyi calistirmayi deneyin , muhtemelen önceki bir zamana ait geri dönüsüm noktasi olusturmustur , bunlardan birini kullanalim ,normal acildiktan sonra eski ilaci kaldirip yenisini kuralim
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
Re: windows vista home premium etkinleştirme sorunu
O halde CD den calisan bir sistemle acip dosyalari almak en mantiklisi , yda HDD i baska bir Pcv ye takip almak

