daha önceleri sp2 varken gpedit.msc komutunu kullanarak geri dönüşüm kutusunu masaüstünden kaldırıyordum. Bugün sistemi yeniden kurmam gerekti ve sp3 + son güncellemeleri yaptım... Sonrasında gpedit.msc ye girince masaüstü gibi birçok komutun kaldırıldığını gördüm.
SP3'te geri dönüşüm kutusunu kaldırmanın (diğer masaüstü simgeleri kalacak şekilde) bir yolu var mı acaba?
Not:masa üstüne sağ tıkla özellkilerden arka planın seçildiği yerde masa üstünü özelleştire girip orada istemediğim simgenin işaretini kaldır yapamiyorum cünkü orada geri dönüşüm kutusu yok
Cözüm:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\
anahtarı altındaki
{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} isimli alt anahtarı (klasör görünümlü) sil.PC yi yeniden başlat...
Geri getirmek icin:
Kod: Tümünü seç
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}]
@="Recycle Bin"viewtopic.php?f=5&t=41274



