SP3'te geri dönüşüm kutusunu kaldırmanın yolu varmidir

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

SP3'te geri dönüşüm kutusunu kaldırmanın yolu varmidir

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorun:
daha önceleri sp2 varken gpedit.msc komutunu kullanarak geri dönüşüm kutusunu masaüstünden kaldırıyordum. Bugün sistemi yeniden kurmam gerekti ve sp3 + son güncellemeleri yaptım... Sonrasında gpedit.msc ye girince masaüstü gibi birçok komutun kaldırıldığını gördüm.
SP3'te geri dönüşüm kutusunu kaldırmanın (diğer masaüstü simgeleri kalacak şekilde) bir yolu var mı acaba?
Not:masa üstüne sağ tıkla özellkilerden arka planın seçildiği yerde masa üstünü özelleştire girip orada istemediğim simgenin işaretini kaldır yapamiyorum cünkü orada geri dönüşüm kutusu yok

Cözüm:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\
anahtarı altındaki
{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} isimli alt anahtarı (klasör görünümlü) sil.PC yi yeniden başlat...

Geri getirmek icin:

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}]
@="Recycle Bin"
ayrica bakiniz:
viewtopic.php?f=5&t=41274
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: SP3'te geri dönüşüm kutusunu kaldırmanın yolu varmidir

Mesaj gönderen Mu®aT »

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\

nerden gircez dostum
Kullanıcı avatarı
espack
Bit
Bit
Mesajlar: 18
Kayıt: 17 Ağu 2009, 14:48
cinsiyet: Erkek

Re: SP3'te geri dönüşüm kutusunu kaldırmanın yolu varmidir

Mesaj gönderen espack »

başlat menüsünde çalıştıra regedit yazacan. gelen programla giricen oraya
Cevapla