Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
ses kartımın driverları güncel sistemi kuralı 2 gün oluyor bugün durduk yere ses hizmeti uçtu bilgisayarı açtığımda şok oldum driverları kaldırıp kurdum ama nafile windows ses hizmeti çalışmıyor servislerden etkinleşitrmeye çalışınca hata kodu 1608 rpc bilmem ne diyip duruyor bağımlı olduğu servislerin ismi yazıyordu onlarıda çalışıtrmaya çalışınca hata veriyor hizmetler başlamıyo ne yapmam lazım.........................
onarmak işe yararmı???
onarmak işe yararmı???
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
yeni bir isletim sistemi hep beraber ögrenecegiz , onarmayi bir dene , birde virüs spy falan taramasi yap bakalim netice ne olacak
- daddy_cool
- Megabyte3

- Mesajlar: 1272
- Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
build 7137 de durduk yere sistem açkılırken mavi ekran hatası verip kapanıyordu.Aynı durumla Windows XP de de karşılaştım fakat Windows xp de ya bazı özel araçlarla müdehale edeceksiniz yada format atmak zorunda kalıyordunuz.Fakat aynı durumda Windows 7 de mavi ekran hatası verir vermez sistem kendini reset attı ve bana sistem geri yükleme penceresini getirdi karşıma ben de sistemi daha önceki bir noktaya geri yüklyerek sorundan kurtuluyordum.Demek istediğim Gerek Windows 7 olsun gerekse de diğer Windows sürümleri.Neden olduğunu anlayamadığım garip bir takm hatalar verebiliyordu.
Sonuç olarak da bir de sistem geri yüklemeyi deneyin derim.
Sonuç olarak da bir de sistem geri yüklemeyi deneyin derim.
- myami
- Byte2

- Mesajlar: 95
- Kayıt: 10 May 2009, 16:19
Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
bende driverlerimi bulamiyorum
pc hp3209.ch heryerde aradim win7 için driver yok .
pc hp3209.ch heryerde aradim win7 için driver yok .
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- myami
- Byte2

- Mesajlar: 95
- Kayıt: 10 May 2009, 16:19
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
7 de creative ses kartlarıda eski live serileri bilhassa donanım özelliklerinden yoksul çalışıyorlar eax directsound devredışı ve 7127 de reset sonrası mixerin kaybolmasını yaşamıştım elle yükleme yaparak tanıtmıştım
- pckurdu
- Byte3

- Mesajlar: 103
- Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
Creative ses kartlarının eski yeni tüm ürünlerinde aynı sorun var sanırım onboard realtek mi takılsak 
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
pckurdu yazdı:Creative ses kartlarının eski yeni tüm ürünlerinde aynı sorun var sanırım onboard realtek mi takılsak
aman allh korusun.......:D :)) :))
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu
x-fi nin desteği var sitesinde halen ama vista sürücüsüde olmadıysa sana alcamy gerekiyor olmasın ama 7 listelere gelmişti en son baktığımda bende bu yüzden gidip x-fi pro fln alayım diyorum :twisted:
- pckurdu
- Byte3

- Mesajlar: 103
- Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
- cinsiyet: Erkek
