Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen Kripteks® »

ses kartımın driverları güncel sistemi kuralı 2 gün oluyor bugün durduk yere ses hizmeti uçtu bilgisayarı açtığımda şok oldum driverları kaldırıp kurdum ama nafile windows ses hizmeti çalışmıyor servislerden etkinleşitrmeye çalışınca hata kodu 1608 rpc bilmem ne diyip duruyor bağımlı olduğu servislerin ismi yazıyordu onlarıda çalışıtrmaya çalışınca hata veriyor hizmetler başlamıyo ne yapmam lazım.........................

onarmak işe yararmı???
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

yeni bir isletim sistemi hep beraber ögrenecegiz , onarmayi bir dene , birde virüs spy falan taramasi yap bakalim netice ne olacak
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen daddy_cool »

build 7137 de durduk yere sistem açkılırken mavi ekran hatası verip kapanıyordu.Aynı durumla Windows XP de de karşılaştım fakat Windows xp de ya bazı özel araçlarla müdehale edeceksiniz yada format atmak zorunda kalıyordunuz.Fakat aynı durumda Windows 7 de mavi ekran hatası verir vermez sistem kendini reset attı ve bana sistem geri yükleme penceresini getirdi karşıma ben de sistemi daha önceki bir noktaya geri yüklyerek sorundan kurtuluyordum.Demek istediğim Gerek Windows 7 olsun gerekse de diğer Windows sürümleri.Neden olduğunu anlayamadığım garip bir takm hatalar verebiliyordu.
Sonuç olarak da bir de sistem geri yüklemeyi deneyin derim.
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen Kripteks® »

onardım sonuç değişmedi bakalım neyapıcam
Kullanıcı avatarı
myami
Byte2
Byte2
Mesajlar: 95
Kayıt: 10 May 2009, 16:19

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen myami »

bende driverlerimi bulamiyorum
pc hp3209.ch heryerde aradim win7 için driver yok .
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

vista icin olani kullanmayin denedinmi
Kullanıcı avatarı
myami
Byte2
Byte2
Mesajlar: 95
Kayıt: 10 May 2009, 16:19

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen myami »

denedim no supported gibi birsey yazdi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

ozaman sansin yok
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen Ensatech »

7 de creative ses kartlarıda eski live serileri bilhassa donanım özelliklerinden yoksul çalışıyorlar eax directsound devredışı ve 7127 de reset sonrası mixerin kaybolmasını yaşamıştım elle yükleme yaparak tanıtmıştım
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen Kripteks® »

evet osrunlu bendede creative x-fi var sorun yaşıyorum
Kullanıcı avatarı
pckurdu
Byte3
Byte3
Mesajlar: 103
Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen pckurdu »

Creative ses kartlarının eski yeni tüm ürünlerinde aynı sorun var sanırım onboard realtek mi takılsak :P
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen Kripteks® »

pckurdu yazdı:Creative ses kartlarının eski yeni tüm ürünlerinde aynı sorun var sanırım onboard realtek mi takılsak :P

aman allh korusun.......:D :)) :))
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen Ensatech »

x-fi nin desteği var sitesinde halen ama vista sürücüsüde olmadıysa sana alcamy gerekiyor olmasın ama 7 listelere gelmişti en son baktığımda bende bu yüzden gidip x-fi pro fln alayım diyorum :twisted:
Kullanıcı avatarı
pckurdu
Byte3
Byte3
Mesajlar: 103
Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7 7600 Ses Hizmeti Sorunu

Mesaj gönderen pckurdu »

bende düşünüyorum ama kartlar pahalı biraz
Cevapla