orjınal win xp pro kurdugum makına ılk açılısında aktıvasyon istıyor :shock: ve asla oturum da açamıyorum
xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
-
snrozdemir
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
- cinsiyet: Erkek
xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
:shock: merhabalar..
orjınal win xp pro kurdugum makına ılk açılısında aktıvasyon istıyor :shock: ve asla oturum da açamıyorum
yardımcı olursanız sevınırım çok tesekur ederım.. 
orjınal win xp pro kurdugum makına ılk açılısında aktıvasyon istıyor :shock: ve asla oturum da açamıyorum
- hikmet
- Byte1

- Mesajlar: 31
- Kayıt: 31 Ağu 2007, 23:18
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
sanırım 30 günlük süre dolmuş ve kendini kilitlemiş , hiç başıma gelmediğinden birşey demem zor aşağıdakini bir deneyin derım:
viewtopic.php?f=5&t=54615
viewtopic.php?f=5&t=54615
-
snrozdemir
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
- cinsiyet: Erkek
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
ya işin en ilgınc tarafı hard dıskı degıstırdım. yenı hard dıske kurdum wındowsu kurulum bıter bıtmez aktıvasyon yapmadan otrum acamazsınız dıyor yıne benımde ilk defa basıma geldı.. gerci farklı metodlarla halettım ısımı ama o olay çok tuhafıma gıttı.. ilginiz için tesekur ederım..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
su farkli metodlari merak ettim dogrusu
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
benim kullandığım bir yöntem var,başına gelen olursa pratik olarak nasıl halledildiğini anlatıyim:
elinizde ilaçlama dosyası var fakat ekran açılmadığı için ulaşamıyorsunuz...
sadece internet seçeneği aktif olduğundan ancak internet exploreri açabilirsiniz,siz internet explorer penceresine c: yazın,i.explorerde c: nin içine girin(ilaç c: deyse eğer) ilacı bulun işlemi tamamlayın..
elinizde ilaçlama dosyası var fakat ekran açılmadığı için ulaşamıyorsunuz...
sadece internet seçeneği aktif olduğundan ancak internet exploreri açabilirsiniz,siz internet explorer penceresine c: yazın,i.explorerde c: nin içine girin(ilaç c: deyse eğer) ilacı bulun işlemi tamamlayın..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
benim aklimda ise Cd den calisan bir sistem , bir linux türevi yada bart Pe (ki genelde bunu kullanirim) ile sistemi acip birseyler uygulamak vardi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
Haklisin , ne demislar akil akildan üstündür 
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
Orjinal sistem kullanmadığıma ve kullanmıyacağıma göre böyle sorunlarla karşılaşmıyacağım demektir.. hahaha hahaha
-
snrozdemir
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
- cinsiyet: Erkek
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
bende orjınal kurmaya çalıstıgımda oyle oluyo zaten lisansı çöpe atmaktansa krıık kurdum sonrada kendı orjınal keyını uzerıne gomdum olay çözüldü :)) ama neden oyle oldugunu hala merak etmekteyim dogrusu ..
ilginiz için hepinize teşekür ederim...
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
kazım abi,bunun sadece orjinal lisansla ilgisi yok.uçs yazdı:Orjinal sistem kullanmadığıma ve kullanmıyacağıma göre böyle sorunlarla karşılaşmıyacağım demektir.. hahaha hahaha
Diyelim ilaçlı bir windowsun var ve sakat bir temizlik programıyla temizlik yaptın,böyle bir olay o temizlik sonrası başına gelebilir,bilgisayarını kapatıp açıyorsun ve karşında "deneme süreniz bitti buyurun burdan yakın" diye bir pencere çıkıyor,işte o zaman çoğu kullanıcı format atıyor...
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
Teşekkürler Metin,hiç başıma gelmediği için sadece orjinal windows da oluyor sanmıştım.. :!:
Aklımızda bulunsun.. :)
Aklımızda bulunsun.. :)
-
snrozdemir
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
- cinsiyet: Erkek
Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)
yok ya kırık wındowsta bı problem çıkartmadı hala:))

