xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
snrozdemir
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
cinsiyet: Erkek

xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen snrozdemir »

:shock: merhabalar..
orjınal win xp pro kurdugum makına ılk açılısında aktıvasyon istıyor :shock: ve asla oturum da açamıyorum :cry: yardımcı olursanız sevınırım çok tesekur ederım.. :?:
Kullanıcı avatarı
hikmet
Byte1
Byte1
Mesajlar: 31
Kayıt: 31 Ağu 2007, 23:18

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen hikmet »

sanırım 30 günlük süre dolmuş ve kendini kilitlemiş , hiç başıma gelmediğinden birşey demem zor aşağıdakini bir deneyin derım:
viewtopic.php?f=5&t=54615
snrozdemir
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
cinsiyet: Erkek

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen snrozdemir »

ya işin en ilgınc tarafı hard dıskı degıstırdım. yenı hard dıske kurdum wındowsu kurulum bıter bıtmez aktıvasyon yapmadan otrum acamazsınız dıyor yıne benımde ilk defa basıma geldı.. gerci farklı metodlarla halettım ısımı ama o olay çok tuhafıma gıttı.. ilginiz için tesekur ederım..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen velociraptor »

su farkli metodlari merak ettim dogrusu
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen modestus »

benim kullandığım bir yöntem var,başına gelen olursa pratik olarak nasıl halledildiğini anlatıyim:
elinizde ilaçlama dosyası var fakat ekran açılmadığı için ulaşamıyorsunuz...

sadece internet seçeneği aktif olduğundan ancak internet exploreri açabilirsiniz,siz internet explorer penceresine c: yazın,i.explorerde c: nin içine girin(ilaç c: deyse eğer) ilacı bulun işlemi tamamlayın..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen velociraptor »

benim aklimda ise Cd den calisan bir sistem , bir linux türevi yada bart Pe (ki genelde bunu kullanirim) ile sistemi acip birseyler uygulamak vardi
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen modestus »

benimki daha pratik.. :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen velociraptor »

Haklisin , ne demislar akil akildan üstündür ;)
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen uçs »

Orjinal sistem kullanmadığıma ve kullanmıyacağıma göre böyle sorunlarla karşılaşmıyacağım demektir.. hahaha hahaha
snrozdemir
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
cinsiyet: Erkek

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen snrozdemir »

bende orjınal kurmaya çalıstıgımda oyle oluyo zaten lisansı çöpe atmaktansa krıık kurdum sonrada kendı orjınal keyını uzerıne gomdum olay çözüldü :)) ama neden oyle oldugunu hala merak etmekteyim dogrusu .. :?: ilginiz için hepinize teşekür ederim...
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen modestus »

uçs yazdı:Orjinal sistem kullanmadığıma ve kullanmıyacağıma göre böyle sorunlarla karşılaşmıyacağım demektir.. hahaha hahaha
kazım abi,bunun sadece orjinal lisansla ilgisi yok.
Diyelim ilaçlı bir windowsun var ve sakat bir temizlik programıyla temizlik yaptın,böyle bir olay o temizlik sonrası başına gelebilir,bilgisayarını kapatıp açıyorsun ve karşında "deneme süreniz bitti buyurun burdan yakın" diye bir pencere çıkıyor,işte o zaman çoğu kullanıcı format atıyor...
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen uçs »

Teşekkürler Metin,hiç başıma gelmediği için sadece orjinal windows da oluyor sanmıştım.. :!:
Aklımızda bulunsun.. :)
snrozdemir
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 07 Ağu 2009, 10:12
cinsiyet: Erkek

Re: xp pro ilk açılısta aktıvasyon ıstiyor!! (Yardım ltfn..)

Mesaj gönderen snrozdemir »

yok ya kırık wındowsta bı problem çıkartmadı hala:))
Cevapla