Mozilla Firefox Çökme Sorunu? (cözüldü)

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Mozilla Firefox Çökme Sorunu? (cözüldü)

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar Mozilla Firefox/3.0.11 kullanıyorum bu browser'de 2 sorunum var 1. Yahoo açılmıyor (Internet Explorer'de açılıyor) 2. Mozilla Firefox Çökme hatasın tez-tez veriyor acaba bunların sebebi nedir?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen velociraptor »

firefox u kaldirip yeniden kurun
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen Zaur »

Ama 1'ci sorun Opera'dada var.
piRe
Byte1
Byte1
Mesajlar: 36
Kayıt: 11 Mar 2009, 14:28

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen piRe »

Hangi sitelerde çökme meydana geliyor ve pc de jacker vb yazılım yüklü mü?
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

dostum kurulu eklentilerinden oluyor o kaldır ve yeniden eklentisiz kurmaya çalış sonra tek tek eklentileri kur bendede oluyordu
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen Zaur »

piRe yazdı:Hangi sitelerde çökme meydana geliyor ve pc de jacker vb yazılım yüklü mü?
Fark etmiyor bazan oluyor bazan olmuyor, pc'de jacker yazılımı yok.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen Zaur »

AmbaSSadoR yazdı:dostum kurulu eklentilerinden oluyor o kaldır ve yeniden eklentisiz kurmaya çalış sonra tek tek eklentileri kur bendede oluyordu
Evet doğru olabilir bir defa bir yazıda Internet Explorer'de bu sorunun olduğun yazmışdılar cevab olarakda eklentileri görsetmiştiler, peki bu eklenti Mozilla Firefox'un kendi eklentisidirse neden çakışma oluyor?
Kullanıcı avatarı
nejdet54
Byte2
Byte2
Mesajlar: 69
Kayıt: 03 Nis 2006, 17:06
cinsiyet: Erkek

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen nejdet54 »

mozillada sıkıntı yaşıyorsan öncelikle firefoxu tamamen sistemden kaldırmanı aşağıdaki işlemleri uygulamanı tavsiye ederim.

1-Firefox Yer İmleri Yedeği
2-Başlat Çalıştır. %userprofile%\Local Settings\Application Data\Mozilla (mozilla klasörünü komple sil bütün ayarları siler)
3-Program Ekle Kaldırdan Firefox Kaldır.
4-Firefox 3,5 Kur
Resim
5-Firefoxda sadece işinize yarayan eklentileri yükleyin çok eklenti yükelemekten kaçının
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen velociraptor »

bende de az önce cöktü yenisini kurdum (v3,5)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen Zaur »

Ben Mozilla Firefox 3.0.11 kullanıyorum sizin önerdiyinizde Firefox 3,5'dir peki 3.0.11 son version değilmidir?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen velociraptor »

3.0 sürümünün son versionudur . 3,5 kendi serisinin ilk versionudur diye biliyorum , aslinda bunlarin yaptigi da kafa karistirmaktan baska birsey degil Firefox adi ile cikan son sürüm 3,5 versionudur
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen Zaur »

Tamam teşekkürler indiriyorum, bu arada bu 1-Firefox Yer İmleri Yedeği işi nasıl yapılıyor?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen Zaur »

Teşekkürler, bu Mozilla Firefox 3.5 daha hızlıdır ve bir güzel yeniliyide Opera'da kı gibi yeni sekme artı (+) işareti ile açılmasıdır, inşallah yakın gelecekde Opera'da kı gibi linki ekledikde go işlemi Mozilla Firefox'dada olur. :) :wink:
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Mozilla Firefox Sorunu?

Mesaj gönderen Zaur »

Yeni Mozilla Firefox'da yahoo'nu açmadı, acaba ayarlardan çözüm bula bilirmiyiz?
Cevapla