Mozilla Firefox Çökme Sorunu? (cözüldü)
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Mozilla Firefox Çökme Sorunu? (cözüldü)
Selam, arkadaşlar Mozilla Firefox/3.0.11 kullanıyorum bu browser'de 2 sorunum var 1. Yahoo açılmıyor (Internet Explorer'de açılıyor) 2. Mozilla Firefox Çökme hatasın tez-tez veriyor acaba bunların sebebi nedir?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
-
piRe
- Byte1

- Mesajlar: 36
- Kayıt: 11 Mar 2009, 14:28
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
Hangi sitelerde çökme meydana geliyor ve pc de jacker vb yazılım yüklü mü?
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
dostum kurulu eklentilerinden oluyor o kaldır ve yeniden eklentisiz kurmaya çalış sonra tek tek eklentileri kur bendede oluyordu
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
Fark etmiyor bazan oluyor bazan olmuyor, pc'de jacker yazılımı yok.piRe yazdı:Hangi sitelerde çökme meydana geliyor ve pc de jacker vb yazılım yüklü mü?
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
Evet doğru olabilir bir defa bir yazıda Internet Explorer'de bu sorunun olduğun yazmışdılar cevab olarakda eklentileri görsetmiştiler, peki bu eklenti Mozilla Firefox'un kendi eklentisidirse neden çakışma oluyor?AmbaSSadoR yazdı:dostum kurulu eklentilerinden oluyor o kaldır ve yeniden eklentisiz kurmaya çalış sonra tek tek eklentileri kur bendede oluyordu
- nejdet54
- Byte2

- Mesajlar: 69
- Kayıt: 03 Nis 2006, 17:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
mozillada sıkıntı yaşıyorsan öncelikle firefoxu tamamen sistemden kaldırmanı aşağıdaki işlemleri uygulamanı tavsiye ederim.
1-Firefox Yer İmleri Yedeği
2-Başlat Çalıştır. %userprofile%\Local Settings\Application Data\Mozilla (mozilla klasörünü komple sil bütün ayarları siler)
3-Program Ekle Kaldırdan Firefox Kaldır.
4-Firefox 3,5 Kur
1-Firefox Yer İmleri Yedeği
2-Başlat Çalıştır. %userprofile%\Local Settings\Application Data\Mozilla (mozilla klasörünü komple sil bütün ayarları siler)
3-Program Ekle Kaldırdan Firefox Kaldır.
4-Firefox 3,5 Kur
5-Firefoxda sadece işinize yarayan eklentileri yükleyin çok eklenti yükelemekten kaçının
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
Ben Mozilla Firefox 3.0.11 kullanıyorum sizin önerdiyinizde Firefox 3,5'dir peki 3.0.11 son version değilmidir?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
3.0 sürümünün son versionudur . 3,5 kendi serisinin ilk versionudur diye biliyorum , aslinda bunlarin yaptigi da kafa karistirmaktan baska birsey degil Firefox adi ile cikan son sürüm 3,5 versionudur
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
Tamam teşekkürler indiriyorum, bu arada bu 1-Firefox Yer İmleri Yedeği işi nasıl yapılıyor?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
Teşekkürler, bu Mozilla Firefox 3.5 daha hızlıdır ve bir güzel yeniliyide Opera'da kı gibi yeni sekme artı (+) işareti ile açılmasıdır, inşallah yakın gelecekde Opera'da kı gibi linki ekledikde go işlemi Mozilla Firefox'dada olur. :) :wink:
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Mozilla Firefox Sorunu?
Yeni Mozilla Firefox'da yahoo'nu açmadı, acaba ayarlardan çözüm bula bilirmiyiz?
