Avatar boyutları hakkında...
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
Avatar boyutları hakkında...
Avatar boyutları 7.80 Kb dan daha yüksek bir değer olursa çok iyi olur gerçekten hiçbirşey koyulmuyor... Diğer sistemde 15 kb iken çok rahattı. Birşey yapılamaz mı?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
- hsnclk
- Byte3

- Mesajlar: 108
- Kayıt: 02 May 2008, 13:01
- cinsiyet: Erkek
- İletişim:
- Unde®minE
- Kilobyte1

- Mesajlar: 251
- Kayıt: 08 Kas 2007, 21:06
- cinsiyet: Bayan
Re: Avatar boyutları hakkında...
Aa teşekkürler hocam..Vallahi icon sitelerinde aramaktan bi hal olmuştum :)
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Avatar boyutları hakkında...
Kb iyi oldu ama bide şu ekranın boyutunu yükseltebilsek ayarlayana kadar canımız çıkıyor
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
- Unde®minE
- Kilobyte1

- Mesajlar: 251
- Kayıt: 08 Kas 2007, 21:06
- cinsiyet: Bayan
