Avatar boyutları hakkında...

Bu kısımda her türlü öneri, istek ve şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen N2O »

Avatar boyutları 7.80 Kb dan daha yüksek bir değer olursa çok iyi olur gerçekten hiçbirşey koyulmuyor... Diğer sistemde 15 kb iken çok rahattı. Birşey yapılamaz mı?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen velociraptor »

15 e yükseltilmistir
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Re: Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen N2O »

duyarlılığınız için çok teşekkürler hocam :D
Kullanıcı avatarı
hsnclk
Byte3
Byte3
Mesajlar: 108
Kayıt: 02 May 2008, 13:01
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Re: Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen hsnclk »

valla çok iyi oldu yükseltildiği teşekkürler hocam :|
Kullanıcı avatarı
Unde®minE
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 251
Kayıt: 08 Kas 2007, 21:06
cinsiyet: Bayan

Re: Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen Unde®minE »

Aa teşekkürler hocam..Vallahi icon sitelerinde aramaktan bi hal olmuştum :)
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen diceratops »

Kb iyi oldu ama bide şu ekranın boyutunu yükseltebilsek ayarlayana kadar canımız çıkıyor
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Re: Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen N2O »

o zaman forum düzeni bozuluyor.. böyle kalması en iyisi.
Kullanıcı avatarı
Unde®minE
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 251
Kayıt: 08 Kas 2007, 21:06
cinsiyet: Bayan

Re: Avatar boyutları hakkında...

Mesaj gönderen Unde®minE »

Evet doğru.Zaten çoğu forumda sabit 100x100'dür.Böyle daha iyi.
Cevapla

“Forumla ilgili istek ve şikayetler” sayfasına dön