windows xp de cd yazdıramıyorum(cözüldü)

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
achillesw
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25

windows xp de cd yazdıramıyorum(cözüldü)

Mesaj gönderen achillesw »

Arkadaşlar benim bilgisayarlarda kullanıcı cd yazdıramıyor ama kullanıcıya admin yetkisi verdğimde cd yazdırabiliyorum kullanıcıya admin yetkisi vermeden cd yazma programları nasıl aktif hale gelir.
denediğim yöntemler:kullanıcıya admin haric tüm yetkileri verdim olmadı,yazma programlarının doyalarına kullanıcıya tam yetki verdim olmadı. Ancak sadece kullanıcıya admin yetkisi verdiğimde cd yazdırabiliyor lütfen bana yardım edin herkese saygılarr . :?
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)

Mesaj gönderen Laneth »

Nero kullandığını varsayıp,

Nero Toolkit/Nero Burning Rights ile hangi kullanıcıya yakma izini vereceksen, işaretleyip, Restart
achillesw
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25

Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)

Mesaj gönderen achillesw »

hemen önerinizi denicem çok teşekkürler sonucu yazıcam saygılarr
achillesw
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25

Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)

Mesaj gönderen achillesw »

nero da öyle bir seçenek bulamadım maalesef ashampoo da kurulu ondada kullanıcıyla alakalı bir seçenek yok(nero 8 ve ashampoo 6 kuruludur.)
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)

Mesaj gönderen Laneth »

Vakka

Resim

Hızlı çözüm:

Nero ikonuna sağ tık menüsünden, "Farklı çalıştır"dan Administratör seçip, pass vb girip, yeniden dene

Kesin çözüm:

XP için

Başlat/Çalıştır'a "ntmsmgr.msc" yazıp, enter

Resim

Kime izin vermek istiyorsan, tiklere gerekli işareti koyup, Uygula, Tamam

Alıntıdır, derlenmiştir
achillesw
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25

Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)

Mesaj gönderen achillesw »

çok teşekkür ederim uğraştığınız için saygılar.
Cevapla