denediğim yöntemler:kullanıcıya admin haric tüm yetkileri verdim olmadı,yazma programlarının doyalarına kullanıcıya tam yetki verdim olmadı. Ancak sadece kullanıcıya admin yetkisi verdiğimde cd yazdırabiliyor lütfen bana yardım edin herkese saygılarr .
windows xp de cd yazdıramıyorum(cözüldü)
-
achillesw
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25
windows xp de cd yazdıramıyorum(cözüldü)
Arkadaşlar benim bilgisayarlarda kullanıcı cd yazdıramıyor ama kullanıcıya admin yetkisi verdğimde cd yazdırabiliyorum kullanıcıya admin yetkisi vermeden cd yazma programları nasıl aktif hale gelir.
denediğim yöntemler:kullanıcıya admin haric tüm yetkileri verdim olmadı,yazma programlarının doyalarına kullanıcıya tam yetki verdim olmadı. Ancak sadece kullanıcıya admin yetkisi verdiğimde cd yazdırabiliyor lütfen bana yardım edin herkese saygılarr .
denediğim yöntemler:kullanıcıya admin haric tüm yetkileri verdim olmadı,yazma programlarının doyalarına kullanıcıya tam yetki verdim olmadı. Ancak sadece kullanıcıya admin yetkisi verdiğimde cd yazdırabiliyor lütfen bana yardım edin herkese saygılarr .
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)
Nero kullandığını varsayıp,
Nero Toolkit/Nero Burning Rights ile hangi kullanıcıya yakma izini vereceksen, işaretleyip, Restart
Nero Toolkit/Nero Burning Rights ile hangi kullanıcıya yakma izini vereceksen, işaretleyip, Restart
-
achillesw
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25
Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)
hemen önerinizi denicem çok teşekkürler sonucu yazıcam saygılarr
-
achillesw
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25
Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)
nero da öyle bir seçenek bulamadım maalesef ashampoo da kurulu ondada kullanıcıyla alakalı bir seçenek yok(nero 8 ve ashampoo 6 kuruludur.)
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: windows xp de cd yazdıramıyorum(vaka)
Vakka

Hızlı çözüm:
Nero ikonuna sağ tık menüsünden, "Farklı çalıştır"dan Administratör seçip, pass vb girip, yeniden dene
Kesin çözüm:
XP için
Başlat/Çalıştır'a "ntmsmgr.msc" yazıp, enter

Kime izin vermek istiyorsan, tiklere gerekli işareti koyup, Uygula, Tamam
Alıntıdır, derlenmiştir
Hızlı çözüm:
Nero ikonuna sağ tık menüsünden, "Farklı çalıştır"dan Administratör seçip, pass vb girip, yeniden dene
Kesin çözüm:
XP için
Başlat/Çalıştır'a "ntmsmgr.msc" yazıp, enter

Kime izin vermek istiyorsan, tiklere gerekli işareti koyup, Uygula, Tamam
Alıntıdır, derlenmiştir
-
achillesw
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 17 Oca 2008, 11:25
