Karizma nedir?

Cumhuriyet ve Atatürk ile ilgili bilgi paylasim forumudur
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Karizma nedir?

Mesaj gönderen AykutT »

Resim

Söze gerek var mı??
Kullanıcı avatarı
gulsenn**
Bit
Bit
Mesajlar: 1
Kayıt: 16 Ara 2007, 11:38
cinsiyet: Bayan

Mesaj gönderen gulsenn** »

kesinlikle yokk :)
Kullanıcı avatarı
abraxas07
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 367
Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24

Mesaj gönderen abraxas07 »

Evet Ata'mın karizması ve büyüklügü ortada fakat bu masada krallar cumhurbaskanları falan yok,Ankara Pembe Kösk'te atase ve büyükelçiler için verilen bir yemekten bu fotograf...

Bilgilendirme amaçlı yazdım bunu,Rising fotograf için tesekkürler dostum...
En son abraxas07 tarafından 07 Şub 2008, 15:52 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

Ayrıntılara fazla takılmayın. Sadece Ata'nın büyüklügünü, farklı durusunu göstermek için koydum. ;)
Üst taraftaki yazıyı kaldıracaktım fakat oturdugum makinada Photoshop yoktu.

Kolay gelsin.
Kullanıcı avatarı
Unde®minE
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 251
Kayıt: 08 Kas 2007, 21:06
cinsiyet: Bayan

Mesaj gönderen Unde®minE »

süper ya..cidden söze gerek yok..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

asalet bu olsa gerek
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

facebookta görmüstüm.gercek karizma iste buna denir.
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Aykut,resim için tesekkürler.. :)
Kullanıcı avatarı
Quarentina
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 451
Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24

Mesaj gönderen Quarentina »

resme bakınca zaten saniyesinde göze çarpıyor :) tskler resim için
Kullanıcı avatarı
feyizz
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 247
Kayıt: 25 Mar 2006, 09:24

Mesaj gönderen feyizz »

Masada Sadece "Atatürk" oturuyor gibi..
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

resime bi daha bakin arkadaslar. bu zamanda hatirlanasi fotolardan en önemlisi.
ayrintiya bi cvabim olucak. atam harici dierlerine bi bakin. resimde sagdan ilk kisi(askeri üniformali) atese olabilirmi, yada büyükelci? büyükelciye öyle kiyafet giydirirlermi? adam ya general ya da kral..
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

gercekten çok güzel
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

resimde atam disinda kimse görünmüyorki :) bu ne karizma , helal
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

ah ahh. bazi insanlar önceki hayatlari olduguna inanirlar ya; keske atam bi dáha dünyaya gelse
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

adam bosuna söylememis:
Churcill, “Yüzyılda bir dünyaya bir dahi gelir, bu yüzyıl da maalesef Türkler’e nasip oldu.''
Cevapla