Evet Ata'mın karizması ve büyüklügü ortada fakat bu masada krallar cumhurbaskanları falan yok,Ankara Pembe Kösk'te atase ve büyükelçiler için verilen bir yemekten bu fotograf...
Bilgilendirme amaçlı yazdım bunu,Rising fotograf için tesekkürler dostum...
En son abraxas07 tarafından 07 Şub 2008, 15:52 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Ayrıntılara fazla takılmayın. Sadece Ata'nın büyüklügünü, farklı durusunu göstermek için koydum.
Üst taraftaki yazıyı kaldıracaktım fakat oturdugum makinada Photoshop yoktu.
resime bi daha bakin arkadaslar. bu zamanda hatirlanasi fotolardan en önemlisi.
ayrintiya bi cvabim olucak. atam harici dierlerine bi bakin. resimde sagdan ilk kisi(askeri üniformali) atese olabilirmi, yada büyükelci? büyükelciye öyle kiyafet giydirirlermi? adam ya general ya da kral..