Bu sisteme hangi vista sürümünü önerirsiniz?

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
pckurdu
Byte3
Byte3
Mesajlar: 103
Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
cinsiyet: Erkek

Bu sisteme hangi vista sürümünü önerirsiniz?

Mesaj gönderen pckurdu »

merhaba elimde toshiba satellite 2400 serisi bir laptop var. sistem özellikleri kısaca p4 1.6ghz 512cache 100fsb 512 mb pc2100 ddr ram 16 mb s3 savage ekran.... ben bu sisteme ultimate kurmak isterdim ama maalum sistem biraz düsük. onun dısında hangi sürümünü önerirsiniz?
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

starter bile kasıntı yapabilir ama madem kuracaksın starter kur.
yanlız starter'ın kötü bir yanı aynı anda 3 islemden fazla islem yapamıyorsun.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

512 Mb Ram inin olmasi ile kurabilecegin tek bir vista sürümü kalmis vista lite (o bile kasar):
viewtopic.php?t=40141
viewtopic.php?t=32319
Fakat ben olsam Xp den vazgecmezdim
En son velociraptor tarafından 11 Tem 2008, 18:55 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
pckurdu
Byte3
Byte3
Mesajlar: 103
Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen pckurdu »

hmm tavsiyeniz için tesekkürler ben xpyi seviyorum ama vista hiç denecek kadar az kullandıgım için kurmak istedim. ama kasacaksa hiç bu ise girmem daha iyi tavsiyeleriniz için tesekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

vaktin varsa ve cok denemek istiyorsan vista lite lerden birini deneyebilirsin ,512 mb li bir laptop a kurmustum , begenmezssen silersin yerine tekrar xp kurarsin
astaf
Bit
Bit
Mesajlar: 2
Kayıt: 06 Şub 2008, 19:28

Mesaj gönderen astaf »

akadaslar bu sisteme ultimate iyi gidermi walla xp ile vista arasında sürekli kararsızım. vista kuracak olursam ultimateden baskasını kurmam lakin performan nasıl olur.
MONSTER T77FL904 Intel®
Core™2Duo T7700 4mb ön bellek
512 MB nVIDIA GF8600MGT
4 GBDDRII 800Mhz
160GB 7200 RPM
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

hiç kasmaz gayet güzel çalısır ama o bilgisayara xp yüklersen aklndan geçenleri okur...

ayrıca vista ondada eninde sonunda sisecektir
astaf
Bit
Bit
Mesajlar: 2
Kayıt: 06 Şub 2008, 19:28

Mesaj gönderen astaf »

o zaman xp :wink:
Cevapla